27. LETNA KONFERENCA RAČUNOVODIJ
23.5.2024 -24.5.2024

Koliko razlogov potrebujete, da se udeležite konference preizkušenih računovodij in računovodij?

Le enega samega, ker je to osrednji dogodek naše sekcije? Dva, ker tam izvemo kaj je novega na področju računovodenja in se lahko v novem okolju družimo s strokovnimi kolegi? Ali morda dvanajst, kolikor je zanimivih tem na strokovnem delu konference in še enega za povrh na račun večernega dogodka, kjer se bomo zabavali in morda kaj novega, nepovezanega z računovodenjem naučili. Morda jih potrebujete osemindvajset, kolikor je Slovenskih računovodskih standardov, ki so od letošnjega leta prenovljeni in katerih spremembe bomo predstavili. Ali pa devetintrideset s katero je označen zadnji.

Morda pa sploh ne potrebujete posebnega razloga in boste tam preprosto zato, ker morate biti in ker ne želite zamuditi niti strokovnih tem, niti druženja. In ker si preprosto zaslužite svoja dva dneva!

Kakorkoli, za vas smo pripravili zelo pester program, ki je v prvem dnevu namenjen predvsem računovodskim temam, med katerimi izpostavljamo računovodenje stroškov izposojanja, računovodsko obravnavo razvoja lastnih poslovnih računalniških aplikacij in pregled bistvenih sprememb v SRS 3 (2024) – Finančne naložbe, pa tudi temu, da izvemo, kakšno bo delovanje Slovenskega inštituta za revizijo v prihodnosti, drugi dan pa že tradicionalno ponudi nekaj aktualnih davčnih tem in temo s področja delovnega prava. Več o temah najdete v programu konference.

Spregovorili bomo tudi o sreči na delovnem mestu, o tistem občutku, ko uživate v tem kar delate, ko delo opravljate dobro in ste ponosni na svoje rezultate. Ko se družite s prijetnimi ljudmi, ko je tisto kar počnete pomembno, ko je vaše delo cenjeno in spoštovano.

No, prvi korak do te sreče je, da pridete v našo družbo, saj je, kot se še spomnimo iz nekoliko starejše reklame, srečo treba deliti.

Pričakujemo vas in se veselimo ponovnega srečanja z vami.

Četrtek, 23. maja 2024
8.30–9.00 Sprejem in registracija
9.00–9.15 Uvodni nagovor in podelitev certifikatov
Mihael Kranjc, predsednik Sekcije računovodij in preizkušenih računovodij
9.15-9:45 Slovenski inštitut za revizijo – pogled v prihodnost
Dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo
9.45–10:30 Hitri pregled sprememb v SRS 2024
Mihael Kranjc, direktor Saša d.o.o., Ljubljana
10.30–11.15 Odmor
11.15–12.00 Računovodenje stroškov izposojanja
Dr. Robert Horvat, profesor Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru
12.00–12.45 Računovodska obravnava izdelave računalniških aplikacij za lastno uporabo
Dr. Barbara Mörec, profesorica Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
12.45–14.30 Odmor za kosilo
14.30–15.15 Pregled bistvenih sprememb SRS 3 (2024) v primerjavi s SRS 3 (2016)
Mag. Andreja Mušič, samostojna strokovna svetovalka Zveza računovodij, finančnikov in revizorjev Slovenije
15.15–16.00 Optimizacija procesov v majhnem računovodskem servisu
Aleksander Štefanac, direktor Facta d.o.o. in predsednik Zbornice računovodskih servisov Slovenije
16.00–16.45 Sreča na delovnem mestu
Polona Požgan
18.00 Družabni večer v klubu Žafran:
Newyorška borza, večerja in zabava z DJ-jem

 

Petek, 24. maja 2024
9.00–9.45 Koliko obresti lahko zavezanec uveljavi za optimiranje davčne osnove po DDPO
Mag. Saša Jerman, direktorica Jerman & Bajuk d.o.o.
9.45–10.30 Zakon o minimalnem davku
Mag. Robert Pritržnik, vodja področja davčno pravnega svetovanja PWC
10.30–11.15 Formalna in vsebinska vloga identifikacijskih številk za DDV
Mag. Aleksandra Heinzer, direktorica Pakta svetovanje, d. o. o.
11.15–11.30 Odmor
11.30–12.15 Spremembe ZDR-1
Mag. Tamara Kek, odvetnica
12.15–13.00 Osnove notranjega revidiranja, ki jih mora poznati računovodja
Tina Toman Pfajfar, direktorica Notranje revizije, Telekom Slovenije, d.d.
13.00 Zaključek konference

Dr. Samo Javornik

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.

Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih  podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

 

Mihael Kranjc

Mihael Kranjc je preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je končal magistrski program računovodstvo in revizija. Od leta 1990 deluje na področju računovodstva v računovodskem servisu Saša iz Ljubljane, katerega soustanovitelj in direktor je. V več kot 30 letih dela je bil odgovoren za poslovne knjige in računovodske izkaze več kot 150 različnih organizacij, večinoma gospodarskih družb iz najrazličnejših panog, pa tudi samostojnih podjetnikov, društev in zavodov tako domačih kot tujih lastnikov ali ustanoviteljev, zato ima zelo bogato praktično znanje s področja računovodenja in obdavčitve. Imenovan je za sodnega izvedenca za področje računovodstva in davkov.

Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je predsednik Odbora preizkušenih računovodij in računovodij, član Komisije za Slovenske računovodske standarde ter področni urednik za računovodstvo pri reviji SIR*IUS in član Odbora preizkušenih davčnikov. Mihael je avtor mnogih stališč Odbora s področja računovodstva v rubriki Iz prakse za prakso, predava o raznih aktualnih računovodskih in davčnih temah ter sodeluje pri izobraževanju novih generacij strokovnjakov z nazivi pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

 

Dr. Robert Horvat

Dr. Robert Horvat je predavatelj na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in predstojnik predstojnik Katedre za računovodstvo in revizijo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Je avtor številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov o računovodenju in reviziji ter tudi nosilec več študijskih predmetov s tega področja.

 

Dr. Barbara Mörec

Dr. Barbara Mörec je preizkušena računovodkinja in docentka s področja računovodstva in revizije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov, ki se nanašajo na zunanje računovodsko poročanje, ter aktivno sodeluje na domačih in tujih strokovnih posvetih in konferencah, ki obravnavajo to problematiko. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je nosilka dodiplomskih in podiplomskih predmetov s tega področja.

 

Mag. Andreja Mušič

Mag. Andreja Mušič je zaposlena na Zvezi računovodij, finančnikov in revizorjev in je aktivna članica Komisije za SRS pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Opravila je tudi izobraževanje za pooblaščenega revizorja. Predava na strokovnih seminarjih, konferencah in simpozijih in na temo računovodstva in davkov.

 

Aleksander Štefanac, direktor Facta d.o.o. in predsednik Zbornice računovodskih servisov Slovenije

 

Polona Požgan

Polona Požgan je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja. Vendar se s svojo stroko ni nikoli čisto zares ukvarajala. Skoraj 25 let se ukvarja z mislimi, besedami in stavki, s katerimi tako odločujoče vplivamo nase in na ljudi okoli sebe. Delala je na radiu, na televiziji in na gledaliških odrih po vsej Sloveniji, hkrati pa po različnih podjetjih in instituacijah uči in predava o komunikaciji. Je avtorica projekta “Prijazno je biti Prijazen”, pred dvema letoma pa je pridobila tudi naziv “mednarodno certificirane managerke delovne sreče”.
Njeni najbolj vidni projekti so Govori&Inspiriraj,  Vodi&Inspiriraj, rEvolucija ženske, Prijazno je biti Prijazen (90-minutno motivacijsko predavanje, namenjeno podjetjem). Besede, ki jih Polona prenaša ljudem, so njena največja strast. Njena služba je hkrati njen hobi, učenje o komunikaciji pa smisel življenja, preko katerega ljudje spoznavamo sami sebe in soljudi.

 

Mag. Saša Jerman

Mag. Saša Jerman ima več kot 30 let strokovnih izkušenj na področju davka, računovodstva in revizije. Njena prva zaposlitev je bila v Službi družbenega knjigovodstva (sedaj FURS) na področju nadzora, od leta 1994 v revizijski družbi Podboršek, k. d., kot pooblaščena revizorka in vodja revizijskih projektov, od leta 2000 je zaposlena v mednarodni revizijski družbi KPMG kot vodja davčnega in pravnega svetovanja. Od leta 2004 do 2007 je bila na Slovenskem inštitutu za revizijo odgovorna za področje davkov. Od konca leta 2007 ustanoviteljica, solastnica in direktorica družbe za davčne, računovodske in pravne storitve ter svetovanje in izobraževanje Jerman&Bajuk, d. o. o., je vodja zahtevnejših projektov s področja reorganizacije, statusnih preoblikovanj družb in davkov. Je predsednica Odbora preizkušenih davčnikov in podpredsednica Strokovnega sveta pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Ima večletne izkušnje pri vodenju in izvedbi zahtevnih projektov na poslovnem, davčnem in revizijskem področju.

 

Mag. Robert Pritržnik

Mag. Robert Pritržnik ima več kot 15 let delovnih izkušenj svetovanja na področju davčnega, korporacijskega, bilančnega in delovnega prava. Večino njegovega preteklega dela je bilo usmerjeno na področje obdavčitve pravnih oseb, čezmejnega poslovanja družb, statusnih preoblikovanj, skrbnih pregledov in transfernih cen. Izkušnje ima tako iz inšpekcijskih nadzorov, postopkov skupnih dogovorov (MAP) kot tudi iz sklenitve prvega vnaprejšnjega cenovnega sporazuma v Sloveniji (APA). Po izobrazbi je tako ekonomist (univerzitetna diploma) kot pravnik (znanstveni magisterij iz področja davčnega prava). Od leta 2013 ima pri Davčno svetovalni zbornici Slovenije (ki je del CFE Tax advisers Europe) licenco za davčnega svetovalca. Objavlja prispevke v strokovnih publikacijah in predava na seminarjih ter webinarjih.

 

Mag. Aleksandra Heinzer

Mag. Aleksandra Heinzer je mednarodno uveljavljena davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 do 2022 je bila zastopnica CFE v skupini VAT forum pri Evropski komisiji, trenutno pa isto organizacijo zastopa v skupini VAT expert group, ki prav tako deluje pod okriljem Evropske komisije.

Zaposlena je v družbi Pakta svetovanje, d. o. o., in svojim strankam pomaga reševati dileme glede DDV-ja. Kot zunanja sodelavka svetuje največjim mednarodnim svetovalnim družbam, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica priročnika o DDV-ju, posebno pozornost pa posveča predajanju znanja s področja DDV-ja.

 

Tamara Kek

Tamara Kek, odvetnica iz Ljubljane, ima dolgoletne izkušnje na področju davčnega, delovnega, ustavnega, gospodarskega in upravnega prava. Pred začetkom opravljanja samostojnega odvetniškega poklica je svoje znanje na navedenih pravnih področjih med drugim pridobivala v Uradu Varuha človekovih pravic, na takratnem Generalnem davčnem uradu Slovenije, na Ministrstvu za finance Republike Slovenije, pri Informacijskem pooblaščencu in na Ustavnem sodišču Republike Slovenije. Med prednostna področja njenega delovanja spadajo ustavno pravo, davčno-finančno pravo, delovno pravo, gospodarsko pravo in upravno pravo. Je tudi avtorica strokovnih člankov s področja ustavnega prava, davčnega prava in delovnega prava. Prav tako se kot predavateljica udeležuje strokovnih srečanj s teh področij.

 

Tina Toman Pfajfa

Tina Toman Pfajfar, aktivna preizkušena notranja revizorka, državna notranja revizorka in državna revizorka, CRMA, se z notranjim revidiranjem ukvarja že vrsto let. Praktične izkušnje je pridobivala kot vodja notranje revizije v organizacijah javnega in zasebnega sektorja, trenutno vodi notranjo revizijo v Skupini Telekom Slovenije. Sodelovala je tudi pri zunanjih presojah notranje revizije iz programa zagotavljanja in izboljševanja kakovosti. Kot dolgoletna članica in predsednica sekcije preizkušenih notranjih revizorjev je aktivno prispevala k razvoju stroke, tudi s pripravo strokovnih prispevkov ter pripravo in izvedbo predavanj na različnih področjih, ki spadajo pod notranjo revizijo, doma in v tujini. Teoretično znanje in praktične izkušnje deli kot predavateljica pri izobraževanjih za bodoče (državne) notranje revizorje.

Konferenca bo dvorani Primula v kongresnem centru Term Olimia v Podčetrtku. Nastanitev je predvidena v Hotelu Sotelia. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo. Za udeležence/-ke je cena nočitve z zajtrkom v enoposteljni sobi 121,00 €.

Rezervacija sobe ...

Na konferenco se prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Za udeležnino na konferenci boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti, aktivne imetnike strokovnega naziva in kolektivne člane Inštituta znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je večji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Oznaka konference za pooblaščene ocenjevalce vrednosti: B
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednotena z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava