13.1.2026
Trajnostno poročanje postaja ključen del odgovornega in strateškega upravljanja podjetij – ne le zaradi zakonodajnih zahtev, temveč predvsem zaradi pričakovanj trga, finančnih institucij, poslovnih partnerjev in vse bolj ozaveščene javnosti. Ne glede na to, ali je podjetje k poročanju že zavezano ali to obveznost šele pričakuje, je razumevanje standardov, podatkovnih zahtev in praktičnih pristopov za kakovostno upravljanje trajnostnih vidikov danes temelj dolgoročne konkurenčnosti.
Na drugi konferenci Slovenskega inštituta za revizijo o trajnostnem poročanju, ki bo 13. januarja 2026 v Ljubljani, bomo osvetlili ključne izzive prvega leta poročanja po CSRD-ju ter spremembe, ki jih prinaša zakonodajni paket Omnibus. V ospredju bodo tudi aktualne strokovne teme, med drugim:
• strateški pomen trajnostnega poročanja (keynote),
• informacijske zahteve bank in upravljanje trajnostnih tveganj,
• razvoj in uresničevanje načrtov prehoda – od regulative do konkretnih praks,
• primer izdelave in uporabe prehodnega načrta v podjetju iz sektorja široke potrošnje,
• revizorski pregled izračuna ogljičnega odtisa,
• uporaba digitalnih orodij pri trajnostnem upravljanju,
• okrogla miza o izkušnjah in izzivih prihodnjega poročanja o trajnostnosti.
Konferenca bo ponudila priložnost za izmenjavo dobrih praks, poglobljeno razpravo s strokovnjaki in vpogled v konkretne korake, ki organizacijam pomagajo iz poročanja ustvariti vrednost.
Vabljeni, da se nam pridružite in da skupaj soustvarjamo transparentno, odgovorno in trajnostno prihodnost poslovanja.
| 8.30–9.00 | Prihod in registracija udeležencev |
| 9.00–9.10 | Otvoritev konference: SIR in SPT dr. Samo Javornik, Slovenski inštitut za revizijo |
| 9.10–9.45 | Omnibus in prvo leto poročanja po CSRD-ju Mark Jo Moggi, odvetnik |
| 9.45–10.30 | Poročanje o trajnostnosti Predstavnik EFRAG |
| 10.30–11.00 | Odmor |
| 11.00–11.45 | Banke: informacijske zahteve in upravljanje trajnostnih tveganj mag. Kristijan Hvala, Združenje bank Slovenije |
| 11.45–12.15 | Kako se razvijajo načrti prehoda – od regulative do prakse Darja Virjent, Ernst & Young, d. o. o. |
| 12.15–12.45 | Načrti prehoda – primer izdelave in uporabe v podjetju iz sektorja široke potrošnje Nataša Gladovič, Atlantic Grupa, d. d. |
| 12.45–14.00 | Odmor za kosilo |
| 14.00–14.45 | Revizorski pregled izračuna ogljičnega odtisa Nina Kravanja Novak, Deloitte revizija, d. o. o. Emilia Michalowska, Deloitte Poljska |
| 14.45–15.15 | Uporaba digitalnih orodij pri trajnostnem upravljanju podjetij Innowise |
| 15.15–16.30 | Okrogla miza: Poročanje o trajnostnosti – izkušnje preteklosti in izzivi prihodnosti Moderatorja: Mark Jo Moggi in Darja Virjent mag. Nina Kelemen, Triglav, d. d. Alfred Šarlah, Štore Steel d.o.o. Aleš Juhart, Forvis Mazars |

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.
Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.
Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

Mark Jo Moggi je samostojni odvetnik, ki se poglobljeno ukvarja s pravnimi vidiki trajnosti in področjem ESG-ja ter podjetjem svetuje na poti čez nove regulativne valove. Naprej je več kot 10 let sodeloval z mednarodno odvetniško pisarno in pri tem svetoval tujim in domačim družbam iz vseh panog v zvezi z njihovim notranjim ustrojem ter jih je zastopal v kompleksnih sporih s pogodbenimi partnerji in drugimi deležniki. V zadnjih letih svoje dosedanje znanje in izkušnje uporablja pri svetovanju o temah, ki se prekrivajo z novim regulativnim valom na področju trajnostnosti in ESG-ja, predvsem v zvezi s trajnostnim poročanjem, skrbnim ravnanjem podjetij in posledicami, ki jih imajo te novosti na korporativno upravljanje in razmerja med deležniki podjetij.
Kristijan Hvala

Darja Virjent je svojo strokovno pot na področju trajnostnosti pričela leta 2016, ko je svoje kompetence začela graditi v okviru največje slovenske komunalne družbe. V nadaljevanju kariere je svojo strokovnost širila kot samostojna svetovalka za implementacijo trajnostnih praks. V tem obdobju je sodelovala z organizacijami različnih velikosti in iz različnih gospodarskih sektorjev. Leta 2022 je Darja prevzela vodstveno funkcijo v oddelku za podnebne spremembe in trajnost (CCaSS) pri družbi EY Slovenija. Družba EY je globalno prepoznana kot vodilni ponudnik revizijskih in svetovalnih storitev na področju trajnosti. Darja zavzeto in intenzivno sledi svojemu poslanstvu promocije trajnostnih praks v gospodarskih družbah in organizacijah. Njene dolgoletne izkušnje obsegajo sodelovanje s finančnimi in nefinančnimi institucijami ter podjetji različnih velikosti in panog. Kot vodja ekipe za storitve s področja podnebnih sprememb in trajnosti v EY Slovenija Darja strankam nudi strateško svetovanje strankam ključnih tematik, kot so uresničevanje zahtev CSRD direktive in standardov ESRS, zagotavljanje skladnosti z vidika nefinančnega poročanja ter svetovanje na različnih področjih ESG, torej področjih, povezanih z okoljem, družbo in upravljanjem (Environment, Social, Governance).

Nataša Gladovič je od leta 1987 zaposlena v podjetju, ki je bilo najprej Droga in Droga Kolinska, sedaj skupina Atlantic Grupa. Vodi oddelek Korporativnega upravljanja kakovosti in trajnosti, z odgovornostmi na ravni celotne skupine. Je tudi vodja Koordinacijskega odbora za trajnost. Trajnostne strategije so v podjetju postopoma začeli pripravljati leta 2017, od leta 2020 pa redno načrtujejo in spremljajo napredek v okviru petih razvojnih stebrov z jasno postavljenimi cilji do leta 2030. Aktivno sodeluje pri vzpostavljanju procesov merjenja in poročanja o trajnostnem napredku, pri posodabljanju ocenjevanja dvojne materialnosti, postavljanju politik in uvajanju novih pristopov upravljanja socialnih in okolijskih ter upravljavskih tem v verigi vrednosti. V podjetju so že za leto 2023 poskusno pripravili prvo verzijo trajnostnega poročila po novih ESRS standardih, pretežno s pomočjo lastnega znanja. Trajnostni tim, ki ga vodi je bil nagrajen s priznanjem ESG prvaki v Sloveniji leta 2024 (po ocenjevalni metodologiji podjetja Kearney). Nagrade s področja trajnostnega razvoja in poročanja redno prejemajo tudi na trgih Hrvaške in Srbije.

Nina Kravanja Novak je menedžerka v oddelku za revizijo v družbi Deloitte Slovenija. Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Na BI Norwegian School of Management je pridobila dodatne izkušnje na področju financ. Ima več let izkušenj z opravljanjem revizijskih storitev v raznih gospodarskih panogah. Pridobila je licenco ACCA in licenco za pooblaščeno revizorko. Deluje predvsem na področju revizije. Sodelovala je s podjetji, ki kotirajo na borzi, ter z mednarodnimi podjetji, investicijskimi skladi in zavarovalnicami. Ima izkušnje z revizijo v različnih sektorjih, tudi z maloprodajnimi, bančnimi, investicijskimi, proizvodnimi in drugimi. Poleg tega je aktivna predavateljica na akademiji družbe Deloitte za področje računovodskih standardov in razumevanje računovodskih izkazov
Emilia Michalowska
Nina Kelemen je od junija 2023 vodja Oddelka trajnostni razvoj v Skupini Triglav. S trajnostnim razvojem se ukvarja od začetka leta 2021, ko je prevzela koordinacijo vseh aktivnosti razvoja trajnostnega poslovanja v Skupini Triglav. Do leta 2021 je delala kot upravljavka premoženja v naložbenem oddelku Zavarovalnice Triglav. Diplomirala je na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, leta 2009 pa je magistrirala na London Business School in istega leta zaključila tudi znanstveni magistrski program na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Leta 2007 je pridobila finančni strokovni naziv CFA (Chartered Financial Analyst) in bila do leta 2020 aktivna članica Odbora Društva CFA Slovenija. Na področju trajnostnosti je predavala na dogodkih stanovskih združenj in okroglih mizah ter je avtorica številnih strokovnih prispevkov, med drugim članka Vloga zavarovalniškega sektorja pri odzivanju na podnebne spremembe. Pri Slovenskem zavarovalnem združenju je predsednica Začasnega delovnega telesa za trajnostnost ter članica delovne skupine za dolgoročne naložbe in trajnostne finance pri Insurance Europe; je tudi članica Sveta za trajnostno poročanje in delovne skupine Chapter Zero Slovenija.
Alfred Šarlah

Aleš Juhart je pooblaščeni revizor, zaposlen v družbi Forvis Mazars. Ima več kot 17 let delovnih izkušenj na področju revizije računovodskih izkazov srednjih in velikih družb. Odgovoren je za revizijo računovodskih izkazov več slovenskih družb, obenem pa sodeluje pri različnih mednarodnih revizijah, skrbnih pregledih in drugih poslih. Leta 2023 je prevzel vodenje oddelka revizijskih storitev trajnostnega poročanja.
Konferenca bo potekala v kongresnem centru Austria Trend Hotela, Dunajska cesta 154.
Zaradi organizacije vas prosimo, da se na konferenco prijavite najkasneje do 8. januarja 2026. Če boste morebiti zadržani, se od konference odjavite, ker vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Odjavo pisno sporočite na e-naslov info@si-revizija.si.
Udeležnina za 2. konferenco o trajnostnem poročanju znaša 384,30 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnega naziva, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo se prizna 15 % popust, tako da znaša udeležnina 326,65 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).
Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 7 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Za specialiste za trajnostno poročanje ima konferenca oznako T.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava