1. KONFERENCA O TRAJNOSTNEM POROČANJU
4.2.2025

Z velikim veseljem vas vabimo na prvo konferenco o trajnostnem poročanju, ki jo 4. februarja 2025 organizira Slovenski inštitut za revizijo skupaj s svojim novoustanovljenim Svetom za trajnostno poročanje. Naslov konference je Trajnostno poročanje kot odsev odgovornega poslovanja.

S prenosom glavnine pravil direktive CSRD v slovensko pravo z ZGD-1M konec leta 2024 je bila ustvarjena podlaga za začetek obveznega poročanja standardiziranih, relevantnih, primerljivih in verodostojnih podatkov o trajnostnosti podjetij. S tem je bil tudi v Sloveniji dodan manjkajoči člen evropskega sistema transparentnosti v zvezi s trajnostnostjo, ki temelji na součinkovanju pravil Uredbe o taksonomiji, SFDR-ja in CSRD-ja.

Za uspešno delovanje tega sistema bo zelo pomembno strokovno sodelovanje ter izmenjava znanj in izkušenj med vsemi deležniki poročanja še posebej v prvih letih uporabe novih pravil. K temu stremimo tudi v Svetu za trajnostno poročanje in temu je namenjena naša prva konferenca. Na njej bomo v družbi znanstvenikov, oblikovalcev standardov poročanja, zakonodajalcev, nadzornih organov, pripravljavcev poročil in revizorjev govorili o:
• smislu, ciljih in prihodnosti poročanja o trajnostnosti po CSRD-ju;
• prenosu CSRD-ja v slovensko zakonodajo;
• izkušnjah in izzivih s pripravo poročil o trajnostnosti prvih zavezancev za poročanje v letu 2025;
• aktualnih dilemah in rešitvah revizorske stroke.

Zelo bomo veseli, če sem nam boste pridružili in z nami delili svoja mnenja, izkušnje in vprašanja.

8.30–9.00 Sprejem in registracija
9.00–9.20 Otvoritev konference
dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo
9.20–9.50 Poslanstvo in vizija Sveta za trajnostno poročanje
Mark Jo Moggi, odvetnik, predsednik Sveta za trajnostno poročanje
9.50–10.30 Trajnostno poročanje – razvoj in prihodnost (predavanje bo v angleškem jeziku)
Patrick de Cambourg, predsednik Odbora za trajnostno poročanje (SRB Chair) v EFRAG
10.30–11.00 Odmor
11.00–11.45 Aktualne dileme pripravljavcev in revizorjev (predavanje bo v angleškem jeziku)
Judyta Wojtysiak- Kotlarska, direktorica v reviziji, Deloitte Poljska
11.45–12.30 Kako poročanje podpira trajnostno upravljanje podjetij (predavanje bo v angleškem jeziku)
dr. mr. Brigitte de Graaff, LLM, univ. docentka za računovodstvo na Vrije Universiteit Amsterdam; predsednica Global Board of Directors, IMA (Institute of Management Accountants)
12.30–13.00 Prenos CSRD v slovensko zakonodajo z ZGD-1M
Sabina Trokić, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, Direktorat za notranji trg
13.00–14.00 Odmor za kosilo
14.00–14.45 Priprava poročila o trajnostnosti je timsko delo – izkušnje proizvajalca in distributerja potrošniških dobrin
Nataša Gladovič, direktorica korporativnega upravljanja kakovosti in trajnosti pri Atlantic Grupi, članica Sveta za trajnostno poročanje
Darja Virjent, specialistka s področja podnebnih sprememb in trajnostnosti pri EY Slovenija, podpredsednica Sveta za trajnostno poročanje
14.45–15.45 Okrogla miza: Izkušnje in izzivi pri pripravi poročila o trajnostnosti

Razpravljavci:

Kristian Lipovac, Pooblaščenec za okolje v Talumu
Teodor Prosen, Vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije
Alenka Recelj Mercina, Vodja trajnostnega razvoja v NLB Skupini
Mateja Treven, Vodja službe za trajnostno poslovanje, kakovost in optimizacijo procesov v Slovenskih železnicah

Moderira:

Mark Jo Moggi

Patrick de Cambourg

Patrick de Cambourg je predsednik odbora EFRAG za trajnostno poročanje od novembra 2022.Od leta 2015 do novembra 2022 je bil predsednik Autorité des normes comptables (ANC), francoskega javnega organa za pripravo računovodskih standardov. Bil je tudi član odborov Autorité des marchés financiers, Autorité de contrôle prudentielet de Résolution (ACPR), CNOCP in član Haut Conseil de Stabilité Financière. Patrick je bil član odbora EFRAG-a za računovodsko poročanje in je od septembra 2020 do aprila 2022 predsedoval projektni delovni skupini EFRAG-a, imenovani za pripravo morebitnih standardov EU za neračunovodsko poročanje. Patrick, ki je diplomiral na pariški univerzi Sciences Po, ima diplomo iz javnega in poslovnega prava ter naziv diplomirani ekonomist. Kot pooblaščeni revizor je celotno poklicno pot posvetil delu v skupini Mazars, in sicer najprej kot mlajši sodelavec, vodja, partner in višji partner (1983-2014). Od konca leta 2014 je častni predsednik skupine Mazars.

 

Brigitte de Graaff

Brigitte de Graaff je docentka za računovodstvo na Visoki šoli za poslovanje in ekonomijo (SBE) na Univerzi Vrije v Amsterdamu. Je tudi programska direktorica programa CMA pri SBE Executive Education. Njene raziskave se osredotočajo predvsem na notranje spremembe in vplive, s katerimi se soočajo podjetja pri prehodu na bolj trajnostno upravljanje. Osredotoča se na to, kako je celostno razmišljanje povezano z upravljanjem trajnostnosti v podjetjih, kakšen vpliv imajo zahteve po zunanjem poročanju, povezane z ESG-ji, na podjetja in kako se z vidika poslovodnega nadzora uresničuje v organizaciji in poslovanju. Poleg tega jo še posebej zanimajo pravne posledice in posledice upravljanja, ki izhajajo iz prizadevanj za trajnostnost. Na področju raziskav se Brigitte še posebej posveča celostnemu razmišljanju, celostnemu poročanju, upravljanju trajnostnosti v podjetjih, direktivi glede poročanja o trajnostnosti/direktivi o skrbnem pregledu trajnostnosti za podjetja, upravljanju ESG-jev ter regulativnemu in kazenskemu izvrševanju, povezanemu z ESG-ji.

 

Nataša Gladovič

Nataša Gladovič je od leta 1987 zaposlena v podjetju, ki je bilo najprej Droga in Droga Kolinska, sedaj skupina Atlantic Grupa. Vodi oddelek Korporativnega upravljanja kakovosti in trajnosti, z odgovornostmi na ravni celotne skupine. Je tudi vodja Koordinacijskega odbora za trajnost. Trajnostne strategije so v podjetju postopoma začeli pripravljati leta 2017, od leta 2020 pa redno načrtujejo in spremljajo napredek v okviru petih razvojnih stebrov z jasno postavljenimi cilji do leta 2030. Aktivno sodeluje pri vzpostavljanju procesov merjenja in poročanja o trajnostnem napredku, pri posodabljanju ocenjevanja dvojne materialnosti, postavljanju politik in uvajanju novih pristopov upravljanja socialnih in okolijskih ter upravljavskih tem v verigi vrednosti. V podjetju so že za leto 2023 poskusno pripravili prvo verzijo trajnostnega poročila po novih ESRS standardih, pretežno s pomočjo lastnega znanja. Trajnostni tim, ki ga vodi je bil nagrajen s priznanjem ESG prvaki v Sloveniji leta 2024 (po ocenjevalni metodologiji podjetja Kearney). Nagrade s področja trajnostnega razvoja in poročanja redno prejemajo tudi na trgih Hrvaške in Srbije.

 

Mark Jo Moggi

Mark Jo Moggi je samostojni odvetnik, ki se poglobljeno ukvarja s pravnimi vidiki trajnosti in področjem ESG-ja ter podjetjem svetuje na poti čez nove regulativne valove. Naprej je več kot 10 let sodeloval z mednarodno odvetniško pisarno in pri tem svetoval tujim in domačim družbam iz vseh panog v zvezi z njihovim notranjim ustrojem ter jih je zastopal v kompleksnih sporih s pogodbenimi partnerji in drugimi deležniki. V zadnjih letih svoje dosedanje znanje in izkušnje uporablja pri svetovanju o temah, ki se prekrivajo z novim regulativnim valom na področju trajnostnosti in ESG-ja, predvsem v zvezi s trajnostnim poročanjem, skrbnim ravnanjem podjetij in posledicami, ki jih imajo te novosti na korporativno upravljanje in razmerja med deležniki podjetij.

 

Mag. Alenka Recelj Mercina

Mag. Alenka Recelj Mercina je vodja oddelka Trajnostnega razvoja v NLB d.d. in glavna koordinatorka trajnostnega razvoja v NLB Skupini, ima več kot 15 let delovnih izkušenj v komercialnem bančništvu, in sicer predvsem s področja bančne strategije in poslovnega (tudi produktnega) ter trajnostnega razvoja. Je predsednica 'Odbora za trajnostno financiranje' v okviru Združenja bank Slovenije (ZBS), članica delovne skupine 'Sustainable Finance Working Group' v okviru European Banking Federation (EBF), slovenska predstavnica bank v okviru iniciative 'EBF Chief Sustainability Officers Roundtable', članica iniciative 'EU Women Climate Leaders Network' pod okriljem European Investment Bank (EIB) in European Investment Fund (EIF) in članica delovnih skupin pod okriljem United Nations Environment Program – Finance Initiative (UNEP FI)

 

Darja Virjent

 

Darja Virjent je svojo strokovno pot na področju trajnostnosti pričela leta 2016, ko je svoje kompetence začela graditi v okviru največje slovenske komunalne družbe. V nadaljevanju kariere je svojo strokovnost širila kot samostojna svetovalka za implementacijo trajnostnih praks. V tem obdobju je sodelovala z organizacijami različnih velikosti in iz različnih gospodarskih sektorjev. Leta 2022 je Darja prevzela vodstveno funkcijo v oddelku za podnebne spremembe in trajnost (CCaSS) pri družbi EY Slovenija. Družba EY je globalno prepoznana kot vodilni ponudnik revizijskih in svetovalnih storitev na področju trajnosti. Darja zavzeto in intenzivno sledi svojemu poslanstvu promocije trajnostnih praks v gospodarskih družbah in organizacijah. Njene dolgoletne izkušnje obsegajo sodelovanje s finančnimi in nefinančnimi institucijami ter podjetji različnih velikosti in panog. Kot vodja ekipe za storitve s področja podnebnih sprememb in trajnosti v EY Slovenija Darja strankam nudi strateško svetovanje strankam ključnih tematik, kot so uresničevanje zahtev CSRD direktive in standardov ESRS, zagotavljanje skladnosti z vidika nefinančnega poročanja ter svetovanje na različnih področjih ESG, torej področjih, povezanih z okoljem, družbo in upravljanjem (Environment, Social, Governance).

Dobrodošli 4. februarja 2025 v kongresnem centru Domus Medica na Dunajski 162.
Najbližje parkirišče se nahaja v garažni hiši Dunajski kristali, neposredno pod Domus Medica.

Veselimo se srečanja in strokovne razprave z vami.

Zaradi organizacije vas prosimo, da se na konferenco prijavite najkasneje do 31. januarja 2025. Če boste morebiti zadržani, se od konference odjavite, ker vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Odjavo pisno sporočite na e-naslov info@si-revizija.si.

Udeležnina za 1. konferenco o trajnostnem poročanju znaša 384,30 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnega naziva, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo znaša udeležnina 326,65 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo; velja tisti, ki je višji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 7 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednotena z oznako B.
Za specialiste za trajnostno poročanje ima konferenca oznako T.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava