Odbor sekcije

Sekcijo preizkušenih revizorjev informacijskih sistemov vodi petčlanski odbor, ki ga izvolijo aktivni preizkušeni revizorji informacijskih sistemov na volilnem zasedanju. Trenutni odbor je bil izvoljen 16. oktobra 2024. Sestavljajo ga

Predsednik:
dr. Boštjan Kežmah

Podpredsednica:
dr. Tina Beranič

Člani:
Slavko Kavšek
Manuela Šribar
mag.  Matjaž Štiglic


Program dela za leto 2025

Projekt 1

Izvedba prenove izobraževanja za pridobitev strokovnega naziva preizkušeni revizor informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: september 2025

Projekt 2

Aktivno sodelovanje s člani ostalih sekcij Inštituta ter drugimi sorodnimi inštitucijami ter sorodnimi združenji
Strokovni vodja projekta: Manuela Šribar, dr. Boštjan Kežmah
Rok: stalna naloga

Projekt 3

Izvedba 33. mednarodne konference o revidiranju in kontroli informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: dr. Boštjan Kežmah in dr. Tina Beranič
Rok: september 2023

Projekt 4

Aktivno sodelovanje pri razvoju stroke s strokovnimi objavami in razvojem strokovnega okvirja za revidiranje informacijskih sistemov
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga

Projekt 5

Sodelovanje z akademskimi inštitucijami.
Strokovni vodja projekta: dr. Tina Beranič
Rok: stalna naloga

Projekt 6

Aktivno vključevanje v oblikovanje zakonodaje za področje delovanja preizkušenih revizorjev informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: dr. Boštjan Kežmah
Rok: stalna naloga

Projekt 7

Sodelovanje z vsemi člani sekcije in njihovo vključevanje v delo sekcije
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga

Projekt 8

Organizacija delavnic, seminarjev in drugih oblik izobraževanja
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga

Projekt 9

Urejanje in vzdrževanje spletne strani
Strokovni vodja projekta: dr. Tina Beranič
Rok: stalna naloga


Poročilo o delu za leto 2023

Poročilo o delu sekcije za leto 2023.