Sekcijo preizkušenih revizorjev informacijskih sistemov vodi petčlanski odbor, ki ga izvolijo aktivni preizkušeni revizorji informacijskih sistemov na volilnem zasedanju. Trenutni odbor je bil izvoljen 16. oktobra 2024. Sestavljajo ga
Predsednik:
dr. Boštjan Kežmah
Podpredsednica:
dr. Tina Beranič
Člani:
Slavko Kavšek
Manuela Šribar
mag. Matjaž Štiglic
Program dela za leto 2025
Projekt 1
Izvedba prenove izobraževanja za pridobitev strokovnega naziva preizkušeni revizor informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: september 2025
Projekt 2
Aktivno sodelovanje s člani ostalih sekcij Inštituta ter drugimi sorodnimi inštitucijami ter sorodnimi združenji
Strokovni vodja projekta: Manuela Šribar, dr. Boštjan Kežmah
Rok: stalna naloga
Projekt 3
Izvedba 33. mednarodne konference o revidiranju in kontroli informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: dr. Boštjan Kežmah in dr. Tina Beranič
Rok: september 2023
Projekt 4
Aktivno sodelovanje pri razvoju stroke s strokovnimi objavami in razvojem strokovnega okvirja za revidiranje informacijskih sistemov
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga
Projekt 5
Sodelovanje z akademskimi inštitucijami.
Strokovni vodja projekta: dr. Tina Beranič
Rok: stalna naloga
Projekt 6
Aktivno vključevanje v oblikovanje zakonodaje za področje delovanja preizkušenih revizorjev informacijskih sistemov.
Strokovni vodja projekta: dr. Boštjan Kežmah
Rok: stalna naloga
Projekt 7
Sodelovanje z vsemi člani sekcije in njihovo vključevanje v delo sekcije
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga
Projekt 8
Organizacija delavnic, seminarjev in drugih oblik izobraževanja
Strokovni vodja projekta: člani odbora
Rok: stalna naloga
Projekt 9
Urejanje in vzdrževanje spletne strani
Strokovni vodja projekta: dr. Tina Beranič
Rok: stalna naloga