28. LETNA KONFERENCA RAČUNOVODIJ
22.5.2025 -23.5.2025

Pričakujemo vas 22. in 23. maja 2025 na letošnji, že 28. konferenci računovodij Slovenskega inštituta za revizijo. Če se ukvarjate z računovodenjem, preprosto morate biti z nami, saj boste o novostih v stroki izvedeli neposredno od eminentnih predavateljev in tvorcev slovenskih računovodskih pravil.

V skupnem delu konference bo predsednik Komisije za Slovenske računovodske standarde predstavil pojasnila k SRS-jem in strokovne razlage, ki jih je komisija sprejela v preteklem letu. Poglobljeno bomo predstavili konceptualni pomen Okvira SRS-jev za razumevanje računovodenja. Gostja Jona Basha, vodja oddelka za trajnostno poročanje pri Accountancy Europe, nam bo predstavila, kako bomo računovodje vpeti v proces trajnostnega poročanja. Na področju DDV-ja bomo letos izpostavili vidik ekonomske in neekonomske dejavnosti v primerjavi s poslovno in zasebno rabo. Predstavili bomo procesni položaj zavezanca v davčni inšpekciji, spregovorili pa tudi o dilemah pri obračunu nadomestil plač in izzivih pri upoštevanju efektivnega delovnega časa.

Popoldanski del prvega dne konference bo prvič organiziran v dveh panelih:
1. panel: Osrednja tema konference je namenjena predlogu ureditve računovodenja v javnih zavodih in agencijah. Cilj tega dela konference je, da se posvetimo izključno temam, ki zadevajo javno računovodstvo.
2. panel:  V okviru tega panela bomo predstavili vsebine namenjene računovodenju v gospodarskih družbah. Na konferenci bodo sodelovali priznani strokovnjaki. Ukvarjali se bomo z grozečo insolventnostjo, ki je bila vpeljana z novelo ZFPPIPP in je računovodjem naložila nove odgovornosti. Predstavili bomo tudi koncept računovodenja v prihajajočem Zakonu o lastniški zadrugi delavcev, ki ga pripravlja Ministrstvo za solidarno prihodnost,

Konferenco bomo sklenili v nekoliko bolj sproščenem vzdušju ter poskrbeli za strokovno in kolegialno druženje in povezovanje.

Veselimo se srečanja z vami.

Četrtek, 22. maja 2025
8.30–9.00 Sprejem in registracija
9.00–9.15 Uvodni nagovor in podelitev certifikatov
dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo
Predstavitev vizije in ciljev delovanja sekcije preizkušenih računovodij in računovodij
Mihael Kranjc, predsednik Sekcije računovodij in preizkušenih  računovodij
9.15–10.00 Accontant's role in ESG reporting (predavanje bo v angleškem jeziku)
Jona Basha, Accountancy Europe
10.00–10.45 Poudarki iz dela Komisije za SRS-je v zadnjem letu
dr. Robert Horvat, predsednik Komisije za SRS-je
10.45–11.30 Odmor
11.30–12.15 Prenova ureditve računovodenja v javnih zavodih in javnih agencijah
dr. Barbara Mörec, članica Komisije za SRS-je, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
12.15–13.00 Konceptualni pomen Okvira SRS-jev za razumevanje računovodstva
mag. Saša Jerman, članica Komisije za SRS-je, Jerman & Bajuk, d. o. o.
13.00–15.00 Odmor za kosilo


Panel za gospodarstvo

15.00–15.45 Kaj morajo računovodje vedeti o grozeči insolventnosti
dr. Samo Javornik, Slovenski inštitut za revizijo
15.45–16.30 Novosti v ZGD-1M
dr. Jaka Cepec, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
16.30–17.15 Lastništvo zaposlenih 2.0, izbrani vidiki lastništva zaposlenih in z njim povezano računovodenje
Tilen Božič, AT8, d. o. o., in dr. Robert Horvat, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru


Panel za javni sektor

15.00–15.30 Enotni zakladni račun države in občin ter plačilne storitve v sistemu EZR
Gordana Gliha, Ministrstvo za finance, Direktorat za zakladnico
15.30–16.00 Priprava in izvrševanje občinskih proračunov v povezavi s financiranjem javnih zavodov
Kristjan Dolinšek, Ministrstvo za finance, Direktorat za proračun, Sektor za sistem financiranja lokalnih skupnosti
16.00–16.30 Izzivi računovodenja osnovnih sredstev pri javnih zavodih
Tatjana Jevševar, Združenje zdravstvenih delavcev Slovenije
16.30–17.15 Priprava, sprejetje in izvedba finančnih načrtov javnih zavodov
Damjana Žun, Združenje zdravstvenih delavcev Slovenije
   
18.30 Večerna zabava v stilu Casino Royale

 

Petek, 23. maja 2025
9.00–9.45 DDV z vidika ekonomske in neekonomske dejavnost v primerjavi z zasebno in poslovno rabo
mag. Aleksandra Heinzer, Pakta svetovanje, d. o. o.
9.45–10.30 Procesni položaj zavezanca v davčni inšpekciji: od samoprijave in uvedbe nadzora do oblastnega in soglasnega zaključka postopka in pravnega varstva
dr. Jernej Podlipnik, Odvetniška pisarna dr. Jernej Podlipnik
10.30–11.15 Dileme pri obračunu nadomestil plač in izzivi pri upoštevanju efektivnega delovnega časa s sodno prakso
Nina Bakovnik, Odvetniška pisarna Jadek & Pensa
11.15–11.45 Odmor
11.45–12.30 Vpliv strokovne presoje v okviru MSRP 16 na prikaz bilance stanja in uspešnosti poslovanja (predavanje bo v angleškem jaziku)
dr. Mateja Brozović, dr. Marina Ercegović, Ekonomska fakulteta v Zagrebu, Katedra za računovodstvo
12.30–13.15 Skrivnosti prehrane za dolgoročno zdravje
Jernej Ogrin
13.15 Zaključek konference

Jona Basha je vodja oddelka poročanja v Accountancy Europe. Ustanovi se je pridružila leta 2019 in vodi skupino za korporativno poročanje. Ukvarja se z različnimi zadevami računovodskega poročanja in je specializirana za poročanje o trajnostnosti in pripravo standardov. Delala je tudi v oddelku za korporativne finance v koncernu, kjer je vodila pripravo konsolidiranih računovodskih izkazov in prvo sprejetje MSRP-jev. Pred tem je bila del družbe PwC, kjer je opravljala računovodske storitve ter storitve davčnega poročanja in svetovanja.

 

Dr. Robert Horvat

Dr. Robert Horvat je predavatelj in predstojnik usmeritve za računovodstvo in davščine na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru ter predsednik Komisije za SRS-je in član Strokovnega sveta Slovenskega inštituta za revizijo. Je avtor številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov o računovodenju in reviziji ter nosilec več študijskih predmetov s tega področja.

 

Dr. Barbara Mörec

Dr. Barbara Mörec je preizkušena računovodkinja in docentka s področja računovodstva in revizije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov, ki se nanašajo na zunanje računovodsko poročanje, ter aktivno sodeluje na domačih in tujih strokovnih posvetih in konferencah, ki obravnavajo to problematiko. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je nosilka dodiplomskih in podiplomskih predmetov s tega področja.

 

Mag. Saša Jerman

Mag. Saša Jerman ima več kot 30 let strokovnih izkušenj na področju davka, računovodstva in revizije. Njena prva zaposlitev je bila v Službi družbenega knjigovodstva (sedaj FURS) na področju nadzora, od leta 1994 v revizijski družbi Podboršek, k. d., kot pooblaščena revizorka in vodja revizijskih projektov, od leta 2000 je bila zaposlena v mednarodni revizijski družbi KPMG kot vodja davčnega in pravnega svetovanja. Od leta 2004 do 2007 je bila na Slovenskem inštitutu za revizijo odgovorna za področje davkov. Od konca leta 2007 je ustanoviteljica, solastnica in direktorica družbe za davčne, računovodske in pravne storitve ter svetovanje in izobraževanje Jerman&Bajuk, d. o. o., kjer vodi družbo in izvaja zahtevnejše projekte s področja reorganizacije, statusnih preoblikovanj družb in davkov. Je predsednica Odbora preizkušenih davčnikov in predsednica Strokovnega sveta pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Ima večletne izkušnje pri vodenju in izvedbi zahtevnih projektov na poslovnem, davčnem in revizijskem področju.

 

Dr. Samo Javornik

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov  za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.
Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih  podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

 

Dr. Jaka Cepec

Dr. Jaka Cepec je izredni profesor za področje civilnega in gospodarskega prava na Univerzi v Ljubljani. Zaposlen je kot profesor na Ekonomski fakulteti in kot raziskovalec na Inštitutu za primerjalno pravo pri Pravni fakulteti. Njegovi temeljni področji raziskovanja in delovanja sta insolvenčno pravo in empirično pravno raziskovanje.

 

Tilen Božič

 

Mihael Kranjc

Mihael Kranjc je preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je končal magistrski program računovodstvo in revizija. Od leta 1990 deluje na področju računovodstva v računovodskem servisu Saša iz Ljubljane, katerega soustanovitelj in direktor je. V več kot 30 letih dela je bil odgovoren za poslovne knjige in računovodske izkaze več kot 150 različnih organizacij, večinoma gospodarskih družb iz najrazličnejših panog, pa tudi samostojnih podjetnikov, društev in zavodov tako domačih kot tujih lastnikov ali ustanoviteljev, zato ima zelo bogato praktično znanje s področja računovodenja in obdavčitve. Imenovan je za sodnega izvedenca za področje računovodstva in davkov.
Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je predsednik Odbora preizkušenih računovodij in računovodij, član Komisije za Slovenske računovodske standarde ter področni urednik za računovodstvo pri reviji SIR*IUS in član Odbora preizkušenih davčnikov. Mihael je avtor mnogih stališč Odbora s področja računovodstva v rubriki Iz prakse za prakso, predava o raznih aktualnih računovodskih in davčnih temah ter sodeluje pri izobraževanju novih generacij strokovnjakov z nazivi pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

 

Gordana Gliha, univ. dipl. ekon., zaposlena na Ministrstvu za finance, Direktorat za zakladništvo, s strokovnim nazivom podsekretarka, pristojna za razvoj sistema enotnega zakladniškega računa, obravnavo poslovnih dogodkov, vezanih na upravljanje denarnih sredstev, pripravo konsolidirane premoženjske bilance države in občin, ter vključena v druge strokovne vsebine, ki so predmet konsolidacije. Sodeluje v različnih delovnih skupinah, ki obravnavajo metodološka vprašanja javnih financ s področja zadolževanja, naložbenih politik zakladništva in pri obravnavi premoženja, vezani na konsolidacijo. Na teh področjih sodeluje tudi s strokovno javnostjo.

 

Kristjan Dolinšek, po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist, je svojo poklicno pot začel v gospodarstvu, kjer je deloval na področjih ocenjevanja vrednosti podjetij, finančnega prestrukturiranja družb in svetovanju pri prijavah na javne razpise. Pripravil je priročnik »V prihodnost usmerjeno poslovanja«, ki ga je izdala Gospodarska zbornica Slovenije in nekaj člankov na temo podjetništva, kar je bilo objavljeno v reviji Podjetnik.
Od leta 2003 dalje je bil 14 let vodja oddelka za finance in proračun na eni izmed večjih slovenskih občin (Trbovlje), v letu 2017 pa se je na Ministrstvu za finance zaposlil v Sektorju za upravljanje s sredstvi EU. Leta 2019 je v Službi Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko postal vodja Službe organa upravljanja, od konca leta 2020 pa dela v Sektorju za sistem financiranja lokalnih skupnosti na Ministrstvu z finance, Direktoratu za proračun.

 

Tatjana Jevševar, mag. ekon. in posl. ved je ekonomistka, ki vso svojo poklicno pot opravlja v zdravstvu. Po zaključenem študiju je pridobila tudi strokovne nazive preizkušeni notranji revizor, državni notranji revizor in preizkušeni računovodja javnega sektorja. Opravljala je različne vodstvene funkcije v zdravstvenih zavodih, kot so vodenje analitske službe bolnišnice, pomočnica direktorja za ekonomske zadeve zdravstvenega doma in direktorsko funkcijo v zdravstvenem domu. V zadnjih letih je uspešno vodila področje računovodstva, davkov in notranje revizije v Združenju zdravstvenih zavodov Slovenije. Trenutno je direktorica Združenja zdravstvenih zavodov Slovenije.

Občasno sodeluje s Fakulteto za upravo in Ekonomsko fakulteto UL.

 

Mag. Damjana Žun ima več kot 20 let delovnih izkušenj na področju zdravstva, tako na primarni kot sekundarni in terciarni ravni. Ves čas deluje v javnem sektorju na področju računovodenja in financ, saj je delo opravljala tako v plansko-analitski službi, kasneje pa tudi  kot vodja Finančno-računovodske službe. Njene temeljne delovne naloge temeljijo na odgovornosti za zagotavljanje finančne vzdržnosti javnega zavoda, za ažurno evidentiranje v poslovnih knjigah ter za sestavo računovodskega dela Letnega poročila in finančnega načrta. Kot državna notranja revizorka opravlja notranje revizije in skrbi za sestavo Izjave o oceni notranjega nadzora javnih financ kot obvezne vsebine Letnega poročila javnega zavoda. Kot strokovna sodelavka nudi strokovno podporo članom Združenja zdravstvenih zavodov Slovenije, sodeluje pri uvajanju novosti na področju javnega zdravstva in je aktivna članica Komisije za notranji nadzor in v delovnih skupinah Združenja.

 

Mag. Aleksandra Heinzer

Mag. Aleksandra Heinzer je mednarodno uveljavljena davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 do 2022 je bila zastopnica CFE-ja v skupini VAT forum pri Evropski komisiji, trenutno pa to organizacijo zastopa v skupini VAT expert group, ki prav tako deluje pod okriljem Evropske komisije.

Zaposlena je v družbi Pakta svetovanje, d. o. o., in svojim strankam pomaga reševati dileme glede DDV-ja. Kot zunanja sodelavka svetuje največjim mednarodnim svetovalnim družbam, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica priročnika o DDV-ju, posebno pozornost pa posveča predajanju znanja s področja DDV-ja.

 

Dr. Jernej Podlipnik

Dr. Jernej Podlipnik je odvetnik, katerega delovno področje je skoraj izključno davčno pravo. Kot docent sodeluje pri izvajanju istoimenskega predmeta na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Nina Bakovnik, LL. M., odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa, je odvetnica in se je specializirala za področja delovnega, protidiskriminacijskega in okoljskega prava. Ima bogate izkušnje s svetovanjem na področju delavskega soupravljanja in kolektivnega urejanja delovnih razmerij. Je tudi predsednica Strokovnega sveta Združenja Svetov Delavcev Slovenije.

 

Dr. Mateja Brozović

 

Dr. Marina Ercegović

 

Jernej Ogrin je mag. inž. prehrane in njegova največja strast je pomagati ljudem preko prehrane dosegati vzdržno izgubo kilogramov, najboljše možno zdravje, dobro počutje v lastnem telesu in brezskrbno prehranjevanje brez slabe vesti. V prehrani ne prepoveduje ničesar, ne podpira strogih diet in ekstremnih pristopov ter ni fan jedilnikov. Stremi k temu, da prehrano predstavi na čim bolj praktično uporaben način. Želi, da štekamo prehrano in da se hrane ne bojimo. Na ta način lahko nekaj tako vsakdanjega in življenjsko nujnega, kot je prehrana, postane bolj enostavno, smiselno in izvedljivo.

Konferenca bo v dvorani Primula v kongresnem centru Term Olimia v Podčetrtku. Nastanitev je predvidena v Hotelu Sotelia. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo. Za udeležence/-ke je cena nočitve z zajtrkom v enoposteljni sobi 121,00 €.

Rezervacija sobe ...

Na konferenco se prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Za udeležnino na konferenci boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti, aktivne imetnike strokovnega naziva in kolektivne člane Inštituta znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Oznaka konference za pooblaščene ocenjevalce vrednosti: B
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednotena z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava