Spletni seminar (zoom): IZDAJANJE RAČUNOV, POROČANJE IN ADMINISTRACIJA ZA DDV (TUDI NOVOSTI, KI SE ZAČNEJO UPORABLJATI 1. 7. 2025)
19.6.2025

Od 1. 7. 2025 bo moral davčni zavezanec davčnemu organu najpozneje do roka, v katerem mora predložiti obračun DDV-ja, predložiti še evidenco obračunanega DDV-ja in evidenco odbitka DDV-ja. Zato bomo na seminarju ponovili pravila izdajanja računov in se posvetili najpogostejšim težavam v praksi.

  1. Kdo lahko izda račun in kakšna mora biti njegova vsebina ter teritorialno pravilo izdajanja računov
  2. Kdaj se račun lahko sploh izda
  3. Popravljanje računov in naknadne spremembe
  4. Posebnosti pri izdajanju računov v tujem imenu za tuji račun
  5. Druge listine, potrebne za obračun DDV-ja
  6. Poročanje za namene v zvezi z DDV-jem
  7. Spremembe v zvezi z obveznim poročanjem davčnemu organu
  8. Kako bo na obveznost DDV-ja vplival Zakon o izmenjavi elektronskih računov in drugih elektronskih dokumentov
  9. Zadnje informacije glede paketa sprememb VIDA
9.00–10.30 Predavanje
10.30–10.45 Odmor
10.45–12.15 Predavanje

Mag. Aleksandra Heinzer

Mag. Aleksandra Heinzer je mednarodno uveljavljena davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 do 2022 je bila zastopnica CFE-ja v skupini VAT forum pri Evropski komisiji, trenutno pa to organizacijo zastopa v skupini VAT expert group, ki prav tako deluje pod okriljem Evropske komisije. Zaposlena je v družbi Pakta svetovanje, d. o. o., in svojim strankam pomaga reševati dileme glede DDV-ja. Kot zunanja sodelavka svetuje največjim mednarodnim svetovalnim družbam, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica priročnika o DDV-ju, posebno pozornost pa posveča predajanju znanja s področja DDV-ja.

Seminar bo od 9.00 dalje potekal preko aplikacije Zoom.

Povezavo na seminar in gradivo boste prejeli na dan seminarja 1 uro pred začetkom na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi.

Po prijavi boste v čakalnici počakali, da vas registriramo. Dostop vam bo omogočen, samo če boste prijavljeni s svojim imenom in priimkom. Vljudno prosimo, da imate ob začetku in po odmoru prižgano kamero.

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Udeležnina skupaj z gradivom znaša 219,60 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 186,66 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 197,64 €.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti. Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.

Popusti se ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar priznajo 4 ure.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednoten z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava