12.5.2025
To enodnevno usposabljanje je namenjeno tistim, ki bodo odgovorni za pripravo trajnostnega poročanja v podjetjih, tistim, ki bodo vključeni v ta proces, in drugim strokovnjakom, ki želijo poglobiti svoje znanje o poročanju glede trajnostnosti.
Kaj boste udeleženci pridobili z udeležbo na tem usposabljanju?
• Hitri vpogled v trajnostno poročanje. Osnovno razumevanje trajnostnega poročanja po aktualnih standardih ESRS in direktivi CSRD, pa tudi po drugih relevantnih zakonodajnih usmeritvah.
• Aktualne informacije. Spoznali boste aktualne zahteve in standarde ESRS ter direktivo CSRD. Seznanili se boste z aktualnimi smernicami na tem področju, ki so pomembne za pripravo trajnostnih poročil.
• Primeri iz prakse. Razumeli boste, kako zakonodaja opredeljuje vidike upravljanja trajnostnosti, povezane metrike in cilje, ter se seznanili s primeri uporabe v praksi.
9.00–10.30 | Predavanje |
10.30–10.45 | Odmor |
10.45–12.15 | Predavanje |
12.15–12.45 | Odmor |
12.45–14.15 | Predavanje |
Darja Virjent je svojo strokovno pot na področju trajnostnosti začela leta 2016, ko je svoje kompetence izgrajevala v največji slovenski komunalni družbi. V nadaljevanju kariere je svojo strokovnost širila kot samostojna svetovalka za implementacijo trajnostnih praks. Takrat je sodelovala z organizacijami različnih velikosti in iz različnih gospodarskih sektorjev. Leta 2022 je prevzela vodstveno funkcijo v oddelku za podnebne spremembe in trajnostnost (CCaSS) pri družbi EY Slovenija. Družba EY je globalno prepoznana kot vodilni ponudnik revizijskih in svetovalnih storitev na področju trajnostnosti. Darja Virjent zavzeto in intenzivno sledi svojemu poslanstvu promocije trajnostnih praks v gospodarskih družbah in organizacijah. Njene dolgoletne izkušnje obsegajo sodelovanje s finančnimi in nefinančnimi institucijami ter podjetji različnih velikosti in panog. Kot vodja tima za storitve s področja podnebnih sprememb in trajnostnosti v EY Slovenija nudi strateško svetovanje strankam ključnih tematik, kot so uresničevanje zahtev direktive CSRD in standardov ESRS, zagotavljanje skladnosti z vidika nefinančnega poročanja ter svetovanje na različnih področjih ESG-ja, torej področjih, povezanih z okoljem, družbo in upravljanjem.
Iris Pensa je partnerka in mediatorka, specializirana za področje delovnega prava in prava človekovih pravic. V Odvetniški pisarni Jadek & Pensa vodi delovnopravni oddelek in tim, ki svetuje družbam pri vzpostavitvi in izboljšanju trajnostnih politik z vidika ESG-ja. Odvetniška pisarna Jadek & Pensa je vodilna slovenska odvetniška pisarna. Prvo notranjo politiko na področju povezovanja človekovih pravic in gospodarstva so sprejeli leta 2017, ker so prepričani, da morajo biti načela trajnostnega razvoja in družbenokoristnega udejstvovanja vodilo pri opravljanju vsake gospodarske dejavnosti. So tudi podpisniki Listine raznolikosti, člani partnerstva za trajnostno gospodarstvo CER in Zelenega omrežja Slovenije. Pri vsakodnevnem delovanju in strateškem načrtovanju upoštevajo 10 univerzalnih načel Globalnega dogovora ZN na področju človekovih pravic, delovnih standardov, okolja, transparentnosti in boja proti korupciji. Prav tako ta načela upoštevajo pri svojih nasvetih in storitvah, tako da svoje nasvete postavljajo v primeren kontekst tudi z vidika trajnostnega razvoja. Iris Pensa ima dolgoletne izkušnje pri svetovanju strankam v zvezi s pripravo politik in internih pravilnikov za zagotavljanje skladnosti z delovnopravnimi standardi in skrbnimi pregledi skladnosti poslovanja družb z vidika delovnopravnih standardov, ki so v okviru ESG-ja zajeti v standardih S1 in S2. Na teh izkušnjah sedaj utemeljuje svoje svetovanje strankam pri vzpostavitvi trajnostnih strategij in politik v fazi priprav na trajnostno poročanje.
Seminar bo od 9.00 dalje potekal v predavalnici B.
O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti. Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
Popusti se ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Za aktivne specialiste za trajnostno poročanje ima posvet oznako T.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje za trajnostno poročanje ovrednoten z oznako T.
Pooblaščeni revizor lahko izobraževanja z oznako T uveljavlja tudi kot izobraževanja z oznako B, pri tem opozarjamo, da se lahko posamezno izobraževanje upošteva le za namen ene od obveznosti dodatnega izobraževanja. Način upoštevanja ur pooblaščeni revizor določi z vnosom podatka v register.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava