5.6.2025 -6.6.2025
V dinamičnem in izzivov polnem času, ko se srečujemo z nenehnimi tehnološkimi preboji in makroekonomskimi spremembami, je vloga pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti še bolj ključna. Letošnja konferenca vas bo popeljala po raznolikih temah, ki oblikujejo stroko ocenjevanja vrednosti in nam dajejo priložnost za strokovno rast in razvoj. Gostili bomo eminentne strokovnjake iz vodilnih strokovnih organizacij s področja ocenjevanja vrednosti. Nicolas Konialidis iz IVSC, ki nam bo predstavil mednarodne vidike in usmeritve na področju ocenjevanja vrednosti podatkovnih baz, Paulo Barros Trindade, predsednik TEGoVA, bo predaval o preudarnem ocenjevanju za zavarovano posojanje, Krzysztof Grzesik, TEGoVA, pa o metodologiji za vključevanje energijske učinkovitosti v oceno tržne vrednosti nepremičnin. Prisluhnili bomo tudi Sandri Jandrić iz Colliersa, Hrvaška, ki nam bo iz prve roke predstavila dogajanje na hrvaškem nepremičninskem trgu. Del konference bo posvečen tehničnim vidikom stroke ocenjevanja. Marko Popović, izredni profesor na Fakulteti tehničnih ved, Srbija, nam bo predstavil načine vključevanja funkcionalnega zastaranja v ocenjevanje vrednosti strojev in opreme, domači strokovnjaki pa nas bodo seznanili s pomembnimi področji, povezanimi z ocenjevanjem vrednosti: makroekonomske in finančne razmere v Sloveniji, dogajanje na kapitalskih trgih v letu 2025, proces gentrifikacije slovenskih mest in njegov vpliv na vrednost nepremičnin, vpliv robotizacije in digitalizacije na učinkovitost poslovanja ter ocenjevanje vrednosti programske opreme. Konferenco bomo sklenili s predstavitvijo enega od najučinkovitejših, a hkrati najbolj podcenjenih orodij, s katerimi ocenjevalci vrednosti lahko premikamo gore. To je aktivno poslušanje, veščina, s katero želimo sogovornika resnično slišati in razumeti sporočilo njegovih besed. Naj sporočila vaših klientov ne obtičijo izgubljena v prevodu, zato se nam pridružite na konferenci.
Veselimo se vaše udeležbe. Se vidimo v Laškem.
Četrtek, 5. junij 2025
9.00–9.30 | Uvodni nagovor in podelitev potrdil o strokovnih znanjih dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo |
9.30–10.15 | Valuing data (predavanje bo v angleškem jeziku) Nicolas Konialidis, IVSC |
10.15–11.00 | Makroekonomske in finančne razmere v Sloveniji dr. Meta Ahtik, Banka Slovenije |
11.00–11.45 | Odmor (med odmorom bodo volitve) |
11.45–12.30 | Functional obsolescence in plant, machinery & equipment valuation (predavanje bo v angleškem jeziku) dr. Marko Popović, Fakultet tehničkih nauka |
12.30–13.15 | Dogajanja na kapitalskih trgih v 2024 in pogled v leto 2025 (vlaganja, strategije vlaganj, trendi, pričakovanja) Roman Zidarn, Triglav skladi |
13.15–14.30 | Odmor za kosilo |
14.30–15.15 | Valuation for Mortgage Lending — Prudently Conservative Valuation Criteria (predavanje bo v angleškem jeziku) Paulo Barros Trindade, predsednik TEGoVA |
15.15–16.00 | Proces gentrifikacije slovenskih mest – vpliv na vrednost nepremičnin dr. Aidan Cerar, Inštitut za politike prostora |
5.16.00–16.45 | Mediacija Aleksander Jakobčič, predsednik Društva mediatorjev Slovenije |
18.00 | Vrtna zabava pri Martinovi izbi |
Petek, 6. junij 2025
9.00–9.45 | Methodology for integrating energy efficiency into the estimation of market value (predavanje bo v angleškem jeziku) Krzysztof Grzesik, Dyrektor w Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły |
9.45–10.30 | Sodobna tovarna v avtomobilski industriji – primer TPV dr. Tomaž Savšek, TPV Group, d. o. o. |
10.30–11.00 | Odmor |
11.00–11.45 | Ocenjevanje neopredmetenih sredstev mag. Marjeta Končar, Kirurgija Bitenc |
11.45–12.30 | Nepremičninski trg na Hrvaškem Sanja Jandrić, Colliers |
12.30–13.15 | Aktivno poslušanje kot pomembno orodje ocenjevalcev vrednosti Miha Bavec, Transformacija |
13.15 | Zaključek konference |
Krzysztof Grzesik, REV, FRICS, je pooblaščeni geodet, rojen v Veliki Britaniji, poljski kvalificirani cenilec in priznani evropski cenilec, z dolgoletnimi izkušnjami kot nepremičninski svetovalec. V Veliki Britanii je najprej delal kot ocenjevalec vrednosti pri Agenciji za vrednotenje Združenega kraljestva, nato pa kot partner Kinney & Green, pooblaščenih ocenjevalcev v londonskem Cityju. Krzysztof se je leta 1991 preselil na Poljsko, da bi ustanovil podružnico Price Waterhouse za nepremičninske storitve, nato pa je delal pri Healey & Baker (Cushman & Wakefield) in King Sturge Poland (JLL), preden je leta 2004 ustanovil Polish Properties Valuation Services, iz katere je lani odstopil. Krzysztof je zdaj zaposlen kot višji svetovalec v mreži Praxi Valuations s sedežem v Milanu in se osredotoča na mednarodni razvoj. Krzysztof je nekdanji predsednik TEGoVA. Je tudi nekdanji predsednik RICS Europe in nekdanji podpredsednik poljske zveze združenj cenilcev (PFVA). V zadnjih letih je Krzysztof deloval kot izvedenec v številnih mednarodnih sporih glede vrednotenja, Svetovna banka in US AID pa sta ga angažirala pri projektih, povezanih z vrednotenjem v Etiopiji, Kuvajtu, Srbiji in Ukrajini.
Dr. Tomaž Savšek, univ. dipl. inž. el. ima več kot skoraj 20 let izkušenj v avtomobilski industriji. V podjetju TPV je sodeloval pri snovanju in vodenju razvojno raziskovalnih in investicijskih projektov. Zadnja 4 leta ima svoje podjetje TIGUS d.o.o., ki se ukvarja z razvojno raziskovalnimi projekti na področju mobilnosti in pametnih tovarn, kjer uspešno povezuje velika podjetja iz avtomobilske industrije, mala in srednjevelika propulzivna visokotehnološka podjetja ter inštitucije znanja. Dr. Savšek je tudi docent na Fakulteti za industrijski inženiring v Novem mestu in član Inženirske akademije Slovenije.
Aleksander Jakobčič je pravnik, specializiran v mirno reševanje sporov (pogajanja, mediacija in arbitraža) ter strokovnjak na področju mednarodnih odnosov in diplomacije. Izpopolnjeval se je na različnih strokovnih in akademskih ustanovah po Evropi, med drugim na London School of Economics and Political Science (LSE), University of London – Law itd..
Poleg 17 let izkušenj v mednarodnem gospodarstvu je uspešno rešil že več kot 200 primerov mediacij v mednarodnih gospodarskih in civilnih sporih ter čezmejnih sporih.
Facilitiral in zastopal je stranke v več kot 170 mednarodnih pogajanjih v EU, Združenem kraljestvu, Rusiji, zahodnem Balkanu, Kazahstanu, Gruziji in Turčiji. Je tudi predsednik Društva mediatorjev Slovenije, član Strokovnega sveta za alternativno reševanje sporov pri Ministrstvu za pravosodje Republike Slovenije ter izbrani zunanji mediator in pogajalec nekaterim večjim podjetjem in organizacijam.
Miha Bavec je strokovnjak za preobrazbo vodenja.
Več kot petintrideset let ga je njegova radovednost vodila v raziskovanje človeškega potenciala.
Njegov osebni cilj je podpirati tiste, ki pogumno stopajo po poti k svojim vizijam. Vsak posameznik, ekipa ali organizacija se včasih na tej poti do uspeha zatakne ali ne ve, kako naprej. Zato je pametno in koristno oditi na takšno potovanje z dobrim trenerjem, mentorjem ali svetovalcem.
Storitve njegove ekipe so osredotočene na dvigovanje organizacij na višjo raven, maksimiranje učinkovitosti in učinkovitosti ter doseganje osebne odličnosti in organizacijskega uspeha.
V njegovem podjetju, Transformacija - razvoj človeškega in organizacijskega potenciala d.o.o., ponujajo celovito podporo podjetjem, managerjem in drugim ključnim zaposlenim pri doseganju njihovih ciljev.
Vsi programi usposabljanja, coachinga, svetovanja, diagnostike kadrovskih virov in centrov za ocenjevanje so namenjeni podpori izvršnim direktorjem, managerjem, vodjem, kadrovski službi in drugim strokovnjakom z enim ciljem: povečanje učinkovitosti voditeljev, ekip in organizacij.
Dr. Aidan Cerar, vodja projektov. Aidan je sociolog, ki se je izobraževal na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani in Univerzi Leuphana Lüneburg v Nemčiji. Na IPoP se ukvarja s trajnostnim urbanim razvojem, oživljanjem mestnih jeder, skupnostnimi praksami, ustvarjanjem prostora, taktičnim urbanizmom, pametnimi mesti in trajnostno mobilnostjo, predvsem pa sodelovanjem javnosti. Sodeluje tudi v raziskavah in predava na fakultetah. Je docent na fakulteta DOBA, kjer predava v programu Menedžment pametnih mest. Sodeloval je pri razvoju mehanizma za skupnostno ustvarjanje prostora imenovanega Zunaj, pri ustanavljanju Knjižnice REČI, socialne inovacije. Je soavtor Celostne prometne strategije Mestne občine Ljubljana in Strategije digitalnega razvoja Mestne občine Ljubljana
Roman Zidarn ima tridesetletne izkušnje na področju financ. Na začetku svoje kariere je delal kot svetovalec in vodja projektov pri družbi P&S Group, ki velja za enega vodilnih ponudnikov storitev ocenjevanja vrednosti podjetij in finančnega svetovanja. Po desetih letih dela pri podjetju P&S Group je svojo karierno pot nadaljeval v družbi Triglav Skladi, enem od vodilnih podjetij za upravljanje premoženja v Sloveniji, ki posluje tako na področju investicijskih skladov kot tudi na področju individualnega upravljanja premoženja. Razpolaga z izkušnjami v okviru članstev v investicijskih odborih, nadzornih svetih, upravnih odborih, svetovanja upravam. Je avtor ali soavtor člankov s področja trajnosti, finančnih trgov, makroekonomije. Od leta 2001 je imetnik licence Pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki jo podeljuje Slovenski inštitut za revizijo.
Dr. Meta Ahtik je direktorica oddelka Finančna stabilnost in makrobonitetna politika v Banki Slovenije. Zaključila je študij prava na Pravni fakulteti v Ljubljani, kjer je bila med leti 2004 in 2012 tudi zaposlena. Leta 2012 se je zaposlila v Evropski centralni banki, leta 2014 pa v Banki Slovenije, v oddelku Finančna stabilnost in makrobonitetna politika, ki ga vodi od leta 2020. Dopolnilno je zaposlena na Inštitutu za primerjalno pravo pri Pravni fakulteti v Ljubljani, kot izredna profesorica za področje Financ, računovodstva, revizije in davkov pa je habilitirana na Fakulteti za pravo in poslovne vede.
Sanja Jandrić se je Colliers Slovenija pridružila leta 2022 in svoje strokovno znanje prinesla v oddelek za storitve posredništvo in svetovanje komercialnih nepremičnin. V svoji vlogi tesno sodeluje z lokalnimi in mednarodnimi strankami iz različnih panog ter jim ponuja celovite storitve zastopanja najemnikov in lastnikov nepremičnin. Njene naloge vključujejo pripravo ponudb, razvoj marketinških materialov ter sodelovanje z drugimi oddelki pri izvajanju raziskav trga. Svoje obsežno znanje o trgu Sanja uporablja za pomoč strankam pri iskanju najprimernejših rešitev za nepremičnine in investicijskih priložnosti.
Kot svetovalka Sanja sodeluje z mnogimi najbolj uglednimi lastniki nepremičnin v Sloveniji, med katerimi so MDM, Schellenburg, DCB Montana, Infonet Media, Trigal in Immoreal. Ponuja svetovalne storitve za različne vrste nepremičnin, kot so pisarniški, maloprodajni, hotelski, skladiščni in logistični prostori.
Preden se je pridružila Colliersu, je Sanja deset let delovala v nepremičninski industriji, kjer je pridobila celovito znanje o slovenskem nepremičninskem trgu. V času svojega dela pri Colliersu je imela priložnost sodelovati s številnimi uglednimi strankami, kot so Douglas, DPD, DHL, Microsoft, Teva, Keyence, Chair4you, IWG, MDM, Infonet Media, LPP, 3M in mnogi drugi.
Sanja je diplomirala na Fakulteti za gradbeništvo v Ljubljani.
Mag. Marjeta Končar je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij pri SIR in tudi članica Ameriškega združenja ocenjevalcev (ASA). Trenutno je zaposlena kot finančna direktorica Kirurgije Bitenc. V preteklosti je več let delovala v mednarodni svetovalni hiši Deloitte, kjer je v oddelku finančnega svetovanja vodila področje vrednotenj, ukvarjala pa se je tudi s skrbnimi pregledi, neodvisnimi pregledi poslovanja ter drugimi finančnimi storitvami. Na področju vrednotenj je izvajala vrednotenja podjetij za različne namene, kot so iztisnitev manjšinskih delničarjev, določitev menjalnega razmerja, vrednotenje za transakcijske namene, alokacija nakupne cene. Specializirala se je za ocenjevanje vrednosti neopredmetenih osnovnih sredstev (blagovnih znamk, baze kupcev …). Deluje tudi kot sodna izvedenka za finance in davke.
Konferenca bo v kongresnem centru Thermana Park Laško. Nastanitev je predvidena v hotelu Thermana Park Laško in hotelu Zdravilišče Laško. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo.
Zagotovite si namestitev po ugodnejši ceni:
spletna rezervacija, telefonska rezervacija na 03 42 32 100 ali prek emaila na info@thermana.si
Rezervacija samopostrežnega kosila 5. junija 2025
Na konferenco se lahko prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Za udeležnino na 28. letni konferenci ocenjevalcev boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti, aktivne imetnike strokovnega naziva in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).
Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem ter pooblaščenim revizorjem za konferenco prizna 12 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako C.
Za pooblaščene revizorje je Agencija za javni nadzor nad revidiranjem konferenci določila oznako B.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava