9.6.2025 -12.6.2025
Za konkurenčnost in uspeh podjetja, pridobivanje bančnih posojil, iskanje poslovnih partnerjev in začenjanje novega podjetja je pomemben pogled v prihodnost. Zato uspešna podjetja organizirajo proces, ki omogoča prikaz bodočega poslovanja s sestavo delnih planov poslovanja v celoto in prikazom tega v predračunskih bilancah. S pripravo predračunov se poslovodstvo lahko zaveda najverjetnejših posledic odločitev in minimizira tveganja pri sprejemanju odločitev o prihodnosti poslovanja.
Zato računovodsko predračunavanje olajša odločanje o prihodnjem poslovanju podjetja ter je podlaga za usklajevanje delovanja podjetja, s katero ob izvedbi poslovanja merimo in ocenjujemo delovanje zaposlenih.
Delavnico bomo začeli s kratko ponovitvijo sestave temeljnih računovodskih izkazov in njihovih sprememb na podlagi nabora poslovnih dogodkov. Sledila bo priprava celostnega predračuna poslovanja, z delnimi predračuni in končnimi računovodskimi izkazi. V sklepnem delu bodo slušatelji spoznali temelje analize računovodskih izkazov, ključna poglavja in vsebino za pripravo dokumenta s poslovnim načrtom.
A, | Pregled sestave in povezav med bilanco stanja, izkazom poslovnega izida in izkazom denarnih tokov |
B. | Predračun poslovanja 1. Predračun prodaje 2. Za proizvodna podjetja • predračun proizvodnje • predračun nabave materiala • predračun neposrednih stroškov materiala • predračun neposrednih stroškov dela • predračun splošnih proizvajalnih stroškov 3. Predračun upravnih in prodajnih stroškov 4. Predračunska kalkulacija lastne cene proizvodov |
C. | Predračun naložb |
D. | Predračunski računovodski izkazi 1. Predračunski izkaz denarnih tokov 2. Predračunski izkaz poslovnega izida 3. Predračunska bilanca stanja |
E. | Analiziranje računovodskih izkazov |
F | Priprava poslovnega načrta (Wordov dokument) |
Udeleženci naj imajo s seboj kalkulator in pisalo.
9. junij 2025
16.00–17.30 | Delavnica |
17.30–17.45 | Odmor |
17.45–19.15 | Delavnica |
12. junij 2025
16.00–17.30 | Delavnica |
17.30–17.45 | Odmor |
17.45–19.15 | Delavnica |
Boštjan Vegelj, magister poslovnih ved s 16-letnimi izkušnjami na področju kontrolinga v mednarodnih korporacijah, se poglobljeno ukvarja z digitalizacijo in avtomatizacijo procesov na področju računovodskega predračunavanja in poročanja. Je avtor več strokovnih člankov s področja poslovodnega računovodstva in predavatelj ter član Katedre za računovodstvo in revizijo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, kjer sodeluje v pedagoškem procesu dodiplomskega študija.
Seminar bo od 16.00 dalje potekal v predavalnici B.
O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Udeležnina skupaj z gradivom znaša 439,20 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 373,32 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 395,28 €.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
Popusti se ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 8 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako A (področje računovodstvo).
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava