4.9.2025 -5.9.2025
Vabljeni na 26. letno konferenco revizorjev, na kateri bomo med drugim povzeli strategijo dela novoizvoljenega revizijskega sveta. Rdeča nit letošnje konference je revizor in tehnološke spremembe ter izzivi zaradi njih, saj živimo v času hitrih sprememb na področju umetne inteligence in kibernetske (ne)varnosti. Zato bo zanimivo prisluhniti, katere izzive in tveganja, povezana z uporabo digitalnih tehnologij, prinaša dandanašnjim revizorjem in s katerimi orodji se že lahko srečujemo pri svojem delu. Seveda si pri tem želimo, da bi bilo naše delo lažje in učinkovitejše, zato bomo temu posvetili tudi okroglo mizo, kjer si bomo izmenjali izkušnje in nevarnosti uporabe omenjenih orodij. Vendarle se bo ta tema zagotovo še razvijala in pojavljala v središču pozornosti v prihodnjih letih. Tehnološke novosti bodo nadgradili tudi predavatelji na področju ocenjevanja tveganj pri spoznavanju informacijskih sistemov ter računovodske obravnave razvoja lastnih računalniških aplikacij.
Da ne bo vse obarvano z IT-jem, se bomo dotaknili še nagrajevanja delavcev z lastniškimi deleži in zadnje čase že zimzelene teme o trajnostnosti ter povzeli najnovejše smeri sprememb na tem področju v okviru projekta Omnibus. Razpravo bomo sklenili z izkušnjami revidiranja prvih poročil o trajnostnosti, tako da bomo na tem področju končno prešli od teorije k praksi.
Večerni del konference je kot vsako leto namenjen druženju s sodelavci in prijatelji. Zagotovo dogodek, ki ga ne smete zamuditi. Ne pozabite, dogodek ni namenjen samo pooblaščenim revizorjem, vabimo tudi bodoče talente in vse, ki jih zanima ta poklic.
Četrtek, 4. septembra 2025
8.30–9.00 | Registracija udeležencev |
9.00–9.15 | Uvodni nagovor in podelitev potrdil Dr. Samo Javornik, Slovenski inštitut za revizijo |
9.15–9.45 | Izzivi in tveganja, povezana z uvedbo digitalnih tehnologij na področju revizije (predavanje bo v angleškem jeziku) Panos Prodromides, predsednik CEAOB, generalni direktor CyPAOB |
9.45–10.30 | Predstavitev vizije revizijskega sveta in sekcije zunanjih revizorjev Dejan Šimenc, predsednik revizijskega sveta |
10.30-11.15 | Odmor |
11.15–12.00 | Ocenjevanje tveganj za spoznavanje informacijskih sistemov Manuela Šribar, BDO Revizija |
12.00–12.45 | Tehnološka transformacija revidiranja (predavanje bo v angleškem jeziku) Accountancy Europe |
12.45–15.00 | Odmor za kosilo |
15.00–15.45 | Izzivi uporabe naprednih tehnologij pri revidiranju Matej Vrčkovnik, KPMG Slovenija |
15.45–17.00 | Okrogla miza: Kako se lotiti tehnološke transformacije v malih in srednjih revizijskih družbah |
17.00–17.45 | Kritično mišljenje Peter Cokan |
18.30 | Družabni večer pri Martinovi izbi |
Petek, 5. septembra 2025
9.00–9.45 | Računovodska obravnava razvoja lastnih poslovnih računalniških aplikacij (za lastno uporabo in za trg) Dr. Barbara Mörec, Ekonomska fakulteta |
9.45–10.30 | Nagrajevanje delavcev z lastniškimi deleži – računovodski in davčni vidik Mag. Saša Jerman, Jerman & Bajuk |
10.30–11.15 | Odmor |
11.15–11.45 | Optimizacija revizijskih procesov s programsko opremo Tickmark: Skladnost, varnost in učinkovitost v brezpapirnem okolju Nenad Mutič, Direktor iAUdit, d. o. o. |
11.45–12.30 | Kaj prinaša Omnibus? Mark Jo Moggi, odvetnik |
12.30–13.30 | Izkušnje prvega revidiranja poročil o trajnostnosti Razpravo bo vodil Aleš Juhart, Forvis Mazars |
13.30 | Zaključek |
Konferenca bo v kongresnem centru Thermana Park Laško. Nastanitev je predvidena v hotelu Thermana Park Laško in hotelu Zdravilišče Laško. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo na spletni strani Booking - Razpoložljivost (thermana.si).
Cena na osebo / na noč / standardna soba | Thermana Park Laško****, Superior | Zdravilišče Laško **** |
Nočitev z zajtrkom v dvoposteljni sobi | 150 EUR – 30 % = 105,00 EUR | 119 EUR – 20 % = 95,20 EUR |
Nočitev z zajtrkom v enoposteljni sobi | 185 EUR – 30 % = 129,50 EUR | 144 EUR – 20 % = 115,20 EUR |
Predčasen prihod ali pozen odhod iz sobe | 50 EUR | 50 EUR |
Turistična taksa znaša 2,50 €, prijavnina znaša 2 €.
V hotelu omogočajo tudi predčasen nakup kosila po znižani ceni, v predprodaji stane 23 €, na dan konference pa 28 €. Kupite ga lahko s klikom na povezavo.
Na konferenco se lahko prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Za udeležnino na 26. letni konferenci revizorjev boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene revizorje in revizijske družbe, kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in aktivne imetnike strokovnega naziva znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).
Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem ter pooblaščenim revizorjem za konferenco prizna 12 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Za pooblaščene revizorje ima konferenca oznako A.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava