17.9.2025
Pravni vidik se ukvarja z obveznostmi in možnostmi družbe ob nastanku insolventnosti
Pri pregledu pravne ureditve bo predavatelj predstavil temeljne obveznosti in možnosti, ki jih imajo poslovodstvo in drugi deležniki dolžnika ob nastanku insolventnosti oziroma grozeče insolventnosti, s poudarkom na omejitvah, ki jih pravna ureditev postavlja tem deležnikom pri iskanju finančno-poslovnih rešitev za odpravo insolventnosti.
Poslovnofinančni vidik
Ta del se bo osredotočil na to, kako veljavna zakonodaja ureja poslovnofinančni vidik spremljanja in pravočasnega ugotavljanja nastanka in razvoja tveganj plačilne nesposobnosti, kako tovrstne aktivnosti v podjetjih potekajo v praksi in s katerimi dilemami se podjetja srečujejo ter kako ravnati, da se izognemo situacijam, v katerih bi obstajala možnost, da ravnanje ni v skladu z veljavno zakonsko ureditvijo.
Računovodski vidik
Z računovodskega vidika bomo pregledali zlasti prijeme računovodskega analiziranja dejavnikov tveganja za nastanek insolventnosti, vključno z dejavniki tveganja za prikrivanje insolventnosti, in ugotavljali, kdaj in kako pogosto je treba ugotavljati morebitne potrebe po slabitvah sredstev. Dotaknili se bomo tudi pravil, po katerih je treba sestavljati računovodske izkaze, ko se organizacija že znajde v stečaju ali prisilnem prenehanju.
9.00–10.30 | Predavanje |
10.30–10.45 | Odmor |
10.45–12.15 | Predavanje |
12.15–12.45 | Odmor |
12.45–14.15 | Predavanje |
Izr. prof. dr. Jaka Cepec je doktor pravnih znanosti s področja civilnega in gospodarskega prava. Zaposlen je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Znanstveno se posveča insolventnemu in gospodarskemu pravu s poudarkom na ekonomski analizi prava in uporabi empiričnega pravnega raziskovanja. Je prejemnik prestižne ameriške Fulbrightove štipendije in nagrade mladi pravnik leta. Poleg raziskovalnega dela je tudi zelo izkušen pravni svetovalec in predavatelj tako v domačem kot mednarodnem okolju.
Mihael Kranjc je preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je končal magistrski program računovodstvo in revizija. Od leta 1990 deluje na področju računovodstva v računovodskem servisu Saša iz Ljubljane, katerega soustanovitelj in direktor je. V več kot 30 letih dela je bil odgovoren za poslovne knjige in računovodske izkaze več kot 150 različnih organizacij, večinoma gospodarskih družb iz najrazličnejših panog, pa tudi samostojnih podjetnikov, društev in zavodov tako domačih kot tujih lastnikov ali ustanoviteljev, zato ima zelo bogato praktično znanje s področja računovodenja in obdavčitve. Imenovan je za sodnega izvedenca za področje računovodstva in davkov.
Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je predsednik Odbora preizkušenih računovodij in računovodij, član Komisije za Slovenske računovodske standarde ter področni urednik za računovodstvo pri reviji SIR*IUS in član Odbora preizkušenih davčnikov. Mihael je avtor mnogih stališč odbora s področja računovodstva v rubriki Iz prakse za prakso, predava o raznih aktualnih računovodskih in davčnih temah ter sodeluje pri izobraževanju novih generacij strokovnjakov z nazivi pri Slovenskem inštitutu za revizijo.
Mag. Đorđe Mihajlović se s poslovnimi financami ter v okviru teh tudi z ocenjevanjem vrednosti, prestrukturiranjem in postopki zaradi insolventnosti ukvarja več kot petindvajset let. Začel je kot finančni analitik pri skladu tveganega kapitala, ki ga upravlja ameriški upravljalec skladov, in pot nadaljeval samostojno v lastnem podjetju. Od leta 2006 je nosilec naziva pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij in imetnik dovoljenja za delo Slovenskega inštituta za revizijo. V tem času je sodeloval v raznih postopkih prestrukturiranja, vključno s postopki zaradi insolventnosti po ZFPPIPP-ju, svetoval o njih ali jih vodil. Mag. Đorđe Mihajlović je tudi strokovni sodelavec Slovenskega inštituta za revizijo za področje postopkov zaradi insolventnosti in predavatelj pri predmetu Posebnosti pri ocenjevanju vrednosti podjetij ter predavatelj na seminarjih in delavnicah, ki jih Slovenski inštitut za revizijo organizira v zvezi z vlogo pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti pri postopkih zaradi insolventnosti. Dodatne informacije o predavatelju so na povezavi
Seminar bo od 9.00 dalje potekal v predavalnici B.
O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
Popusti se ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako B.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava