28. LETNA KONFERENCA NOTRANJIH REVIZORJEV
12.11.2025 -13.11.2025

Spoštovane notranje revizorke, spoštovani notranji revizorji!

Vabimo vas, da se udeležite 28. letne konference notranjih revizorjev – osrednjega srečanja naše stroke in priložnosti za poglobitev znanj. Na konferenci bomo predstavili vizijo in strategijo razvoja sekcije preizkušenih notranjih revizorjev, ki jo je oblikoval lani izvoljeni odbor na temeljih, ki ste jih pomagali graditi tudi vi.

Osrednja tema konference bo namenjena vprašanju, kako lahko notranji revizorji postanemo ključni partnerji pri doseganju strateških ciljev organizacije. Notranja revizija ima namreč pomembno vlogo pri upravljanju organizacij, zato bomo različne vidike te funkcije predstavili priznani strokovnjaki – predstavniki notranje revizije in ključni deležniki. O dodani vrednosti, ki jo funkcija notranje revizije ustvarja v organizacijah, bomo podrobneje razpravljali na okrogli mizi, na kateri boste lahko aktivno sodelovali.

V strokovnem programu bomo podrobneje obravnavali aktualni področji dejavnikov ESG-ja in kibernetske varnosti – dve temi, ki že vplivata na notranjerevizijske pristope in zahtevata širše razumevanje ter prilagojene metode. 

Poleg strokovnih vsebin smo v program konference vključili še temo, ki vam bo v pomoč pri vaši rasti na področju komuniciranja z notranjimi in zunanjimi deležniki. V zaključnem predavanju pa bomo ponudili konkretne nasvete, kako lahko izboljšate svoje veščine javnega nastopanja in še učinkoviteje predstavite rezultate svojega dela.

Ne zamudite priložnosti, da se pridružite strokovnjakom s področja notranje revizije, prisluhnete zanimivim predavanjem ter izkoristite priložnost za aktivno sodelovanje pri oblikovanju prihodnosti področja notranje revizije. Konferenca je priložnost, da se kot skupnost strokovnjakov srečamo, si izmenjamo stališča in okrepimo temelje notranje revizije v sodobnem poslovnem okolju.

Veselimo se vaše udeležbe in prijetnega druženja!

Sreda, 12. novembra 2025

8.30–9.00 Sprejem in registracija
9.00–9.15 Uvodni nagovor in podelitev certifikatov
dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo
9.15–9.45 Predstavitev strategije Odbora sekcije PNR
Tina Toman Pfajfar, predsednica Odbora sekcije preizkušenih notranjih revizorjev
9.45–10.45 Kako dosežem cilj?
Jani Brajkovič, nekdanji profesionalni kolesar
10.45–11.15 Novosti pri pravilih notranjega revidiranja
Tina Toman Pfajfar, Telekom Slovenije, d. d.
11.15–11.45 Odmor
11.45–12.30 DORA
Miha Ozimek, Sava RE
12.30–13.15 Tematska zahteva za kibernetsko varnost
mag. Maja Hmelak, Računsko sodišče RS
13.15–14.30 Odmor za kosilo
14.30–15.15 Kako notranji revizor v javnem sektorju pomaga pri upravljanju
15.15–16.00 Pregled strokovnih podlag glede vloge notranjih revizorjev pri upravljanju
Tatjana Kirn Volk, Delavska hranilnica, d. d.
16.00–17.00 Okrogla miza: Vloga notranjih revizorjev v upravljanju
Moderator: dr. Samo Javornik
18.30 Družabni večer

 

Četrtek, 13. novembra 2025

9.00–9.45 Kako je notranji revizor ključni partner pri doseganju strateških ciljev – primeri iz prakse
Polonca Jug Mauko, Sava RE, d. d.
9.45–10.30 Kako je notranji revizor ključni partner pri doseganju strateških ciljev – pogled uprave
Jožica Palčič, Sava Infond, družba za upravljanje, d. o. o.
10.30–11.00 Odmor
11.00–11.45 Etika in ESG: temelj zaupanja in odgovornosti
Iris Pensa, Odvetniška pisarna Jadek & Pensa
11.45–12.30 Trajnostno poročanje – procesi – kontrole in izzivi notranjega revizorja
Jerneja Potočnik, Alpacem Zement Austria, GmbH
12.30–13.30 Javno nastopanje
Nina Dušić Hren, Dober stik d.o.o.
13.30 Zaključek konference

Tina Toman Pfajfar

Tina Toman Pfajfar, aktivna preizkušena notranja revizorka, državna notranja revizorka in državna revizorka, CRMA, se z notranjim revidiranjem ukvarja že vrsto let. Praktične izkušnje je pridobivala kot vodja notranje revizije v organizacijah javnega in zasebnega sektorja, trenutno vodi notranjo revizijo v Skupini Telekom Slovenije. Sodelovala je tudi pri zunanjih presojah notranje revizije iz programa zagotavljanja in izboljševanja kakovosti. Kot dolgoletna članica in predsednica sekcije preizkušenih notranjih revizorjev je aktivno prispevala k razvoju stroke, tudi s pripravo strokovnih prispevkov ter pripravo in izvedbo predavanj na različnih področjih, ki spadajo pod notranjo revizijo, doma in v tujini. Teoretično znanje in praktične izkušnje deli kot predavateljica pri izobraževanjih za bodoče (državne) notranje revizorje.

 

Mag. Miha Ozimek

Mag. Miha Ozimek, spec. inf. var., PRIS, CISA, CISM, CIA, VP ISO/IEC 27001, 27017, 27018, ISO 22301, EIDAS, je opravil podiplomski magistrski študij informatike ter specialistični študij informacijske varnosti s področja standardov informacijske varnosti in uvajanja politik varovanja informacij v organizacije. Od leta 2007 deluje kot svetovalec in presojevalec sistemov vodenja kakovosti, upravljanja z IT storitvami in varovanja informacij. Zaposlen je v pozavarovalnici Sava Re kot specialist za informacijske sisteme področja notranje revizije. Kot ISO presojevalec SIQ Ljubljana presoja v slovenskih organizacijah, Evropski uniji in državah jugovzhodne Evrope. Poleg tega sodeluje s AKOS-om, Arhivom RS in IP-RS pri pripravi organizacij na izvajanje dela skladno z določili zakonodaje (ZVOP-2, ZEKOM-2, ZVDAGA itd). Od leta 2008 je gostujoči predavatelj na Fakulteti za varnostne vede na področju sistemov varovanja informacij. Izobraževanja je izvajal že za več kot 5000 slušateljev iz različnih organizacij in izobraževalnih ustanov.

 

 Mag. Maja Hmelak

Mag. Maja Hmelak, PRIS, CISA, CIA, je strokovna sodelavka na Računskem sodišču Republike Slovenije in predsednica Sekcije preizkušenih notranjih revizorjev pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Njeno posebno strokovno področje so revizije učinkovitosti, uspešnosti in gospodarnosti delovanja informacijskih tehnologij in revizije informacijskih tehnologij v okviru notranjerevizijskih poslov.

 

Iris Pensa

Iris Pensa je partnerka in mediatorka, specializirana za področje delovnega prava in prava človekovih pravic. V Odvetniški pisarni Jadek & Pensa vodi delovnopravni oddelek in tim, ki svetuje družbam pri vzpostavitvi in izboljšanju trajnostnih politik z vidika ESG-ja. Odvetniška pisarna Jadek & Pensa je vodilna slovenska odvetniška pisarna. Prvo notranjo politiko na področju povezovanja človekovih pravic in gospodarstva so sprejeli leta 2017, ker so prepričani, da morajo biti načela trajnostnega razvoja in družbenokoristnega udejstvovanja vodilo pri opravljanju vsake gospodarske dejavnosti. So tudi podpisniki Listine raznolikosti, člani partnerstva za trajnostno gospodarstvo CER in Zelenega omrežja Slovenije. Pri vsakodnevnem delovanju in strateškem načrtovanju upoštevajo 10 univerzalnih načel Globalnega dogovora ZN na področju človekovih pravic, delovnih standardov, okolja, transparentnosti in boja proti korupciji. Prav tako ta načela upoštevajo pri svojih nasvetih in storitvah, tako da svoje nasvete postavljajo v primeren kontekst tudi z vidika trajnostnega razvoja. Iris Pensa ima dolgoletne izkušnje pri svetovanju strankam v zvezi s pripravo politik in internih pravilnikov za zagotavljanje skladnosti z delovnopravnimi standardi in skrbnimi pregledi skladnosti poslovanja družb z vidika delovnopravnih standardov, ki so v okviru ESG-ja zajeti v standardih S1 in S2. Na teh izkušnjah sedaj utemeljuje svoje svetovanje strankam pri vzpostavitvi trajnostnih strategij in politik v fazi priprav na trajnostno poročanje

 

Jerneja Potočnik, univ. dipl. ekon. Poklicno pot je začela pred več kot 20 leti v mednarodni revizijski družbi KPMG, kjer je opravila tudi izobraževanje za pooblaščeno revizorko. Po 13 letih dela v revizijski družbi je bila devet mesecev zaposlena v oddelku notranje revizije na Gorenjski banki, nato pa se je pridružila oddelku poslovnega svetovanja v družbi KPMG, kjer je delo svetovalke opravljala dve leti. Pot jo je zanesla v tujino, tako da je bila dve leti direktorica notranje revizije v skupini Wietersdorfer. Po uspešni implementaciji novega sistema ERP in posodobljenega sistema notranjih kontrol v skupini, v kateri je bila koordinatorica projekta, je pred štirimi leti prevzela vodenje kontrolinga v skupini Alpacem (ena izmed skupin v skupini Wietersdorfer), kjer ima poleg te tudi funkcijo finančne direktorice v eni od proizvodnih družb. V preteklem letu je pridobila še mednarodno diplomo inštituta za kontroling

Konferenca bo v dvorani Primula v kongresnem centru Term Olimia v Podčetrtku. Nastanitev je predvidena v Hotelu Sotelia. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo. Za udeležence/-ke je cena nočitve z zajtrkom v enoposteljni sobi 121,00 €.

Na konferenco se prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Za udeležnino na konferenci boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti, aktivne imetnike strokovnega naziva in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Oznaka konference za pooblaščene ocenjevalce vrednosti: B.
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednotena z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava