15.10.2025 -16.10.2025
Edina stalnica so spremembe. To še posebej velja za področje informacijskih sistemov, kjer inovacije in tehnični preboji nenehno spreminjajo naš vsakdan.
Letošnja konferenca se umešča v obdobje izrazitih sprememb, ki jih spodbujajo pomembne novosti v zakonodajnih in tehničnih okvirih. Povod je prehod na novo različico standarda ISO 27001, kar sproža verižno reakcijo in vpliva na številne povezane standarde. Ključni temi teh sprememb sta upravljanje tveganj in zagotavljanje neprekinjenega delovanja informacijskih sistemov, kar je še posebej aktualno ob uveljavitvi novega Zakona o informacijski varnosti, s katerim Slovenija implementira direktivo NIS 2.
Pomembno gonilo trenutnih sprememb je umetna inteligenca, ki danes ne predstavlja več le potenciala, temveč že aktivno oblikuje poslovne in tehnološke procese ter ustvarja nove izzive. Ti niso samo tehnične narave, ampak segajo še na družbeno in osebno raven, kjer se srečujemo z vprašanji informacijske varnosti, etike in zasebnosti. Zato letošnji program konference vključuje poglobljen vpogled v priložnosti in pasti, ki jih prinaša uporaba umetne inteligence.
Spremenjena je oblika konference, ki z daljšimi predavanji omogoča poglobljene razprave in z daljšimi odmori podpira mreženje med udeleženci. Cilj prenovljene strukture je spodbuditi sodelovanje med strokovnimi sekcijami Slovenskega inštituta za revizijo. Druge strokovne sekcije prinašajo pomembne vpoglede, ki obogatijo stroko ter imajo vse bolj jasno in izrecno oblikovana pričakovanja glede procesa, postopkov in izdelkov na področju revizije informacijskih sistemov. Spodbujamo aktivnejše sodelovanje z združenjem ISACA. Verjamemo, da bo ta pristop omogočil učinkovitejšo izmenjavo znanja, izkušenj in dobrih praks med udeleženci.
Novi predpisi uvajajo dodatne obveznosti za preizkušene revizorje informacijskih sistemov. Ali bo prehod s prostovoljnega revidiranja informacijskih sistemov na obvezno pri nekaterih zavezancih po Zakonu o informacijski varnosti pomenil pozitivno spremembo tako za naročnike kot izvajalce, bo pokazal čas. Naša naloga pa je, da se na izvajanje novih pooblastil pravočasno in ustrezno strokovno pripravimo.
Konferenca je priložnost, da se tako izvajalci kot naročniki teh storitev ter nadzorni organi in tretje osebe, ki se bodo na izdelke zanašali, spoznamo in uskladimo realna pričakovanja.
Ne zamudite te odlične priložnosti, da skupaj raziskujemo prihodnost revizije informacijskih sistemov, spoznavamo nove tehnologije in trende ter oblikujemo mrežo strokovnih poznanstev za učinkovito soočanje z izzivi digitalne dobe.
Veselimo se srečanja z vami – tudi na tej konferenci.
8.30–9.00 | Sprejem in registracija |
9.00–9.30 | Uvodni nagovor in podelitev potrdil ter predstavitev sekcije PRIS |
9.30–10.15 | Zakon o informacijski varnosti Dr. Uroš Svete, Matjaž Mravljak |
10.15–11.00 | Revizor informacijskih sistemov: ključni akter pri trajnostnem poročanju Nina Kravanja Novak, Aleš Juhart |
11.00–11.45 | Ocenjevanje vrednosti programske opreme z vidika ocenjevalcev vrednosti – predstavitev problematike z vidika ocenjevalcev Marjeta Končar |
11.45–12.30 | Odmor |
12.30–13.15 | Sodelovanje med preizkušenim notranjim revizorjem in preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov Matic Štern |
13.15–14.00 | Prihodnost revidiranja IKT in podajanja zagotovil v digitalnem svetu Renato Burazer |
14.00–15.30 | Odmor za kosilo |
15.30–16.15 | Izkušnje pri sanaciji kibernetskih varnostnih incidentov Gregor Spagnolo |
16.15–17.00 | Priložnosti in izzivi agilnega razvoja informacijskih rešitev Luka Pavlič, Tina Beranič |
18.00 | Družabni večer |
Četrtek, 16. oktober 2025
9.00–9.45 | Miti in resnica o umetni inteligenci |
9.45–10.30 | Vpliv umetne inteligence na kibernetsko (ne)varnost ali Kdo je danes najšibkejši člen Jaka Kosmač |
10.30–11.15 | Ukrotiti umetno inteligenco: Kako lahko OWASP pomaga pri varnosti in upravljanju umetnointeligenčnih sistemov Milan Gabor |
11.15–12.00 | Odmor |
12.00–12.45 | Varstvo podatkov v dobi umetne inteligence – GDPR in avtorske pravice Alenka Blas, Ruti Rous |
12.45–13.30 | Lekcije preteklosti: kaj nas lahko algoritemski odločevalni sistemi naučijo o tveganjih pri uvedbi odločevalnih sistemov, ki bodo temeljili na umetni inteligenci Maja Hmelak |
13.30 | Zaključek konference |
Dr. Uroš Svete je direktor Urada Vlade Republike Slovenije za informacijsko varnost ter strokovnjak na področju obrambe, varnostnih študij, analize konfliktov in informacijske/kibernetske varnosti. V svoji akademski karieri na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani ima bogate izkušnje s predavanji in raziskovanjem. Bil je eden prvih slovenskih akademikov, ki se je ukvarjal z varnostnimi in geostrateškimi razsežnostmi uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Kot izredni profesor se je večinoma posvečal temam vojaške tehnologije in varnostnih implikacij informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Od januarja 2011 do decembra 2015 je vodil Oddelek za obramboslovne študije.
Konec leta 2018 je postal generalni direktor Direktorata za informacijsko družbo na Ministrstvu za javno upravo, kjer je uspešno vodil vzpostavitev Uprave za informacijsko varnost kot nacionalnega organa, pristojnega za kibernetsko varnost, ki je deloval pod Ministrstvom za javno upravo (ministrstvo, pristojno za digitalizacijo). Po novi nacionalni reformi in spremembi zakonodaje je bil julija 2021 kot pristojni nacionalni organ za kibernetsko varnost pod okriljem kabineta predsednika vlade ustanovljen Urad Vlade RS za informacijsko varnost, za direktorja pa imenovan dr. Uroš Svete.
Matjaž Mravljak je direktor Inšpekcije za informacijsko varnost v Uradu Vlade Republike Slovenije za informacijsko varnost. S področjem informatike, telekomunikacij in informacijsko varnostjo se poklicno ukvarja več kot 15 let, z nadzorom pa zadnjih pet let. Matjaž Mravljak je magister prava, aktivni preizkušeni revizor informacijskih sistemov, vodilni presojevalec po ISO/IEC 27001, notranji presojevalec po ISO/IEC 22301 ter certificiran strokovnjak s področja informacijske in kibernetske varnosti.
Nina Kravanja Novak je menedžerka v oddelku za revizijo v družbi Deloitte Slovenija. Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Na BI Norwegian School of Management je pridobila dodatne izkušnje na področju financ. Ima več let izkušenj z opravljanjem revizijskih storitev v raznih gospodarskih panogah. Pridobila je licenco ACCA in licenco za pooblaščeno revizorko. Deluje predvsem na področju revizije. Sodelovala je s podjetji, ki kotirajo na borzi, ter z mednarodnimi podjetji, investicijskimi skladi in zavarovalnicami. Ima izkušnje z revizijo v različnih sektorjih, tudi z maloprodajnimi, bančnimi, investicijskimi, proizvodnimi in drugimi. Poleg tega je aktivna predavateljica na akademiji družbe Deloitte za področje računovodskih standardov in razumevanje računovodskih izkazov
Aleš Juhart je pooblaščeni revizor, zaposlen v družbi Forvis Mazars. Ima več kot 17 let delovnih izkušenj na področju revizije računovodskih izkazov srednjih in velikih družb. Odgovoren je za revizijo računovodskih izkazov več slovenskih družb, obenem pa sodeluje pri različnih mednarodnih revizijah, skrbnih pregledih in drugih poslih. Leta 2023 je prevzel vodenje oddelka revizijskih storitev trajnostnega poročanja.
Mag. Marjeta Končar je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij pri SIR in tudi članica Ameriškega združenja ocenjevalcev (ASA). Trenutno je zaposlena kot finančna direktorica Kirurgije Bitenc. V preteklosti je več let delovala v mednarodni svetovalni hiši Deloitte, kjer je v oddelku finančnega svetovanja vodila področje vrednotenj, ukvarjala pa se je tudi s skrbnimi pregledi, neodvisnimi pregledi poslovanja ter drugimi finančnimi storitvami. Na področju vrednotenj je izvajala vrednotenja podjetij za različne namene, kot so iztisnitev manjšinskih delničarjev, določitev menjalnega razmerja, vrednotenje za transakcijske namene, alokacija nakupne cene. Specializirala se je za ocenjevanje vrednosti neopredmetenih osnovnih sredstev (blagovnih znamk, baze kupcev …). Deluje tudi kot sodna izvedenka za finance in davke.
Mag. Matic Štern. Notranji revizor v Telekomu Slovenije je imetnik mednarodne licence CISA (trenutno vključen tudi v izobraževanje za PRIS). V notranji reviziji se ukvarja pretežno z revidiranjem tveganj v poslovnih procesih družbe/skupine s poudarkom na področjih IT-ja in kibernetske varnosti. Pred tem je že od zaključka dodiplomskega študija pridobival delovne izkušnje na več področjih upravljanja in razvoja informacijskih rešitev, optimizacije IT procesov in upravljanja aktivnosti IT projektov. V času aktivnega udejstvovanja na raznih IT področjih je svoje znanje nadgrajeval s podiplomskim študijem MBA in na področju informacijsko-upravljalskih ved.
Renato Burazer CISA, CISM, CRISC, CGEIT, CISSP; AREM d.o.o., je IT revizor in svetovalec. V različnih vlogah izvaja storitve, ki so posredno ali neposredno povezane uspešnostjo organizacij in zaupanjem v informacijsko tehnologijo. Njegovo delo je tesno povezano z digitalizacijo poslovanja, razvojem in implementacijo strategij ter razvojem, kontrolo in revizijo informacijskih sistemov. Več kot desetletje je delal v Big4 revizijsko svetovalnem podjetju v centralni Evropi in ZDA. Panoge, kjer nabira izkušnje: finančna industrija, proizvodnja, zavarovalništvo, IKT ponudniki, trgovina, energija, storitve, razvoj nepremičninskih projektov, marine, javni sektor, farmacija in zdravstvo. Občasno sodeluje tudi kot član nadzorniških ekip regulatorjev. Je član nadzornega odbora – Zbornica za management consulting Slovenije in član UO – Slovenski odsek ISACA (Information System Audit and Control Association).
Tina Beranič je leta 2018 doktorirala iz računalništva in informatike na Univerzi v Mariboru. Tam je docentka in raziskovalka na Fakulteti za elektrotehniko in računalništvo. Leta 2017 je pridobila certifikat CISA ter leta 2020 še naziv PRIS. Dejavna je na področju programskega inženirstva, predvsem kakovosti programske opreme, pri raziskovalnem in pedagoškem delu pa se posveča tudi sistemom ERP
Luka Pavlič je izredni profesor na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru. Doktoriral je leta 2009 iz ponovne uporabe s pomočjo vzorcev. Njegovo raziskovalno delo obsega tehnične in organizacijske vidike razvoja informacijskih rešitev, njihovo kakovost ter IT arhitekture
Jaka Kosmač, univerzitetni diplomirani pravnik s pravniškim državnim izpitom in državni revizor. Po diplomi se je zaposlil na Združenju občin Slovenije, kjer je sodeloval pri izvajanju revizij skupne notranje revizijske službe in pomagal pri organizaciji izobraževanj, srečanj in dogodkov. Kariero je nadaljeval na Komisiji za preprečevanje korupcije, najprej kot svetovalec za preventivo in integriteto, kasneje pa kot vodja projektov za integriteto, eno leto je vodil tudi mednarodno sodelovanje. Na področju boja proti korupciji je večkrat delal z Organizacijo za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD). Računskemu sodišču se je pridružil leta 2015, in sicer oddelku za revizije smotrnosti poslovanja. Tam je sodeloval pri zelo raznolikih revizijah smotrnosti, in sicer od okoljskih do IT revizij. Od leta 2021 je vodja informacijske varnosti na Računskem sodišču. V letih 2020 in 2022 je predaval na seminarjih, ki jih je na temo IT revizij organiziral Center of Excellence in Finance. V preteklosti je večkrat predaval na Mednarodni konferenci o revidiranju in kontroli informacijskih sistemov v organizaciji Slovenskega inštituta za revizijo.
Milan Gabor je certificiran etični heker, strokovnjak kibernetske varnosti, predavatelj na številnih konferencah s področja kibernetske varnosti tako doma kot v tujini, raziskovalec, svetovalec in TEDx govorec. Kot predavatelj je izvedel vrsto različnih tečajev in usposabljanj s področja informacijske vestnosti. V vlogi raziskovalca je vodil nekaj razvojnih projektov. Za njegovo strokovno mnenje ga pogosto zaprosijo vsi večji mediji.
Alenka Blas, Računsko sodišče Republike Slovenije: Alenka Blas je pravnica in državna revizorka. Kot pravna svetovalka je delala na področju korporacijskega in statusnega prava, na Računskem sodišču pa se zadnjih 10 let ukvarja z revizijam smotrnosti s področja sanacije slovenskega bančnega sistema in poslovanja gospodarskih družb v državni lasti, v zadnjem času pa tudi s področja informacijskih sistemov. Kot predavateljica in avtorica deluje tudi na področju evropske regulacije podatkov.
Ruti Rous, Računsko sodišče Republike Slovenije, pravnica in državna revizorka. Ukvarja se zlasti z revizijami smotrnosti poslovanja, kot pravni del tima pa pogosto sodeluje pri revizijah informacijskih tehnologij. Njeno posebno strokovno področje so evropsko podatkovno pravo ter pogodbe za pridobivanje informacijskih storitev in sistemov.
Mag. Maja Hmelak, PRIS, CISA, CIA, je strokovna sodelavka na Računskem sodišču Republike Slovenije in predsednica Sekcije preizkušenih notranjih revizorjev pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Njeno posebno strokovno področje so revizije učinkovitosti, uspešnosti in gospodarnosti delovanja informacijskih tehnologij in revizije informacijskih tehnologij v okviru notranjerevizijskih poslov.
Konferenca bo v dvorani Primula v kongresnem centru Term Olimia v Podčetrtku. Nastanitev je predvidena v Hotelu Sotelia. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo.
Na konferenco se prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Za udeležnino na konferenci boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti, aktivne imetnike strokovnega naziva in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).
Za člane ISACA znaša udeležnina, ob predložitvi dokazila o članstvu, 456,28 evra (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).
- Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
- Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
- Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
- Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.
Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 12 ur.
Oznaka konference za pooblaščene ocenjevalce vrednosti: B.
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednotena z oznako B.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava