26. LETNA DAVČNA KONFERENCA
22.1.2026 -23.1.2026

Je že res, da so davki zvezda stalnica praktično vseh družbenih ureditev in vseh zgodovinskih obdobij, pa vendar postaja njihov primež v Sloveniji vse bolj nesorazmeren. Žal nam v Sloveniji tudi v tem mandatu ni uspelo zbrati poguma in razuma za primernejšo obremenitev stroškov dela, ne v obliki socialne kapice ne v obliki nagrajevanja zaposlenih iz dobička, ki bi lahko selektivno nagrajeval ključne kadre v družbi, ki ustvarjajo najvišjo dodano vrednost in so generator bodočega razvoja gospodarskih družb ter slovenskega gospodarstva kot celote. Zdi se, da Slovenija z lahkoto uvaja sistemske rešitve, ki izrazito pomembno povečujejo javnofinančne izdatke, ne ukvarja pa se z rešitvami za vzdržnejši davčni sistem, zlasti kar zadeva obremenitev stroškov dela. Glede tega Slovenija izgublja s sosednjimi državami, ki so zaradi bližine prostora tudi realna alternativa zaposlenim in žal tudi podjetjem. Zakaj tako, nam bo predstavila državna sekretarka za področje davščin na Ministrstvu za finance. Na konferenci bomo podrobneje obravnavali še druga zelo aktualna vprašanja obračunavanja in plačevanja davkov, vključno z najnovejšo sodno prakso. Če želite biti na tekočem z najnovejšimi usmeritvami na področju davkov, je skoraj nujno, da se tudi vi udeležite 26. davčne konference.

Vljudno vabljeni. Potrudili se bomo, da bo konferenca izpolnila vaša pričakovanja.

1. dan: četrtek, 22. januar 2026

9.00–9.15 Otvoritev konference in podelitev certifikatov novim preizkušenim davčnikom
dr. Samo Javornik in mag. Saša Jerman, Slovenski inštitut za revizijo
9.15–9.45 Poudarki sprememb v davčnem sistemu
mag. Katja Božič, državna sekretarka, Ministrstvo za finance
9.45–10:15 Razvoj FURS-ovega informacijskega sistema za podporo nadzoru in pobiranju dajatev
Peter Grum, generalni direktor FURS-a
10.15–11.00 Obdavčitev nepremičnin na Hrvaškem
Maja Maksimovič in Marko Mehle, KPMG Adria
11.00–11.45 Odmor
11.45–12.30 Prve obveznosti poročanja minimalnega davka v letu 2026 – ste pripravljeni?
mag. Dominik Kuzma, FURS
12.30–13.15 Davčni izzivi pri delitvah družb
mag. Blaž Pate, LL.M., Odvetniška pisarna Blaž Pate & Partnerji, d. o. o.
13.15–15.00 Kosilo
15.00–15.45 Obdavčitev alternativnih investicijskih skladov
Jure Mercina, Leitner & Leitner
15.45–16.30 Ali je davčno ugodno nagrajevanje zaposlenih v Sloveniji lahko realno?
mag. Saša Jerman, Jerman & Bajuk, d. o. o.
18.00 Večerja in družabni večer

 

2. dan: petek, 23. januar 2026

9.00–9.45 Davki in prispevki za dohodke nerezidentov iz tretjih držav pri viru v Sloveniji
Mojca Lukač, Ernst & Young Slovenija
9.45–10.30 Obremenitev stroškov dela v Republiki Avstriji
Thomas Benedikt, PWC Avstrija
10.30–11.15 Davčna osnova za DDV za transakcije med povezanimi osebami – aktualna sodna praksa Sodišča EU
mag. Rosana Dražnik, Finera svetovanje, d. o. o.
11.15–11.45 Odmor
11.45–12.30 Aktualna vprašanja o obdavčitvi dobička iz kapitala v praksi Upravnega sodišča RS
Alenka Dolinšek, Upravno sodišče Republike Slovenije
12.30–13.15 Izzivi pred Vrhovnim sodiščem RS v davčnih sporih na področju dohodnine
dr. Erik Kerševan, Vrhovno sodišče Republike Slovenije
13.15–14.00 Aktualna ustavnosodna presoja zakonitosti v davčnem postopku
dr. Neža Kogovšek Šalamon, Ustavno sodišče Republike Slovenije
14.00 Zaključek konference

Dr. Samo Javornik

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov  za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.

Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih  podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

 

Mag. Saša Jerman

Mag. Saša Jerman ima več kot 30 let strokovnih izkušenj na področju davka, računovodstva in revizije. Njena prva zaposlitev je bila v Službi družbenega knjigovodstva (sedaj FURS) na področju nadzora, od leta 1994 v revizijski družbi Podboršek, k. d., kot pooblaščena revizorka in vodja revizijskih projektov, od leta 2000 je zaposlena v mednarodni revizijski družbi KPMG kot vodja davčnega in pravnega svetovanja. Od leta 2004 do 2007 je bila na Slovenskem inštitutu za revizijo odgovorna za področje davkov. Od konca leta 2007 ustanoviteljica, solastnica in direktorica družbe za davčne, računovodske in pravne storitve ter svetovanje in izobraževanje Jerman&Bajuk, d. o. o., je vodja zahtevnejših projektov s področja reorganizacije, statusnih preoblikovanj družb in davkov. Je predsednica Odbora preizkušenih davčnikov in predsednica Strokovnega sveta pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Ima večletne izkušnje pri vodenju in izvedbi zahtevnih projektov na poslovnem, davčnem in revizijskem področju.

 

Mag. Katja Božič

Mag. Katja Božič ima bogate strokovne in vodstvene izkušnje iz različnih delov finančnega sistema. Po izobrazbi je magistrica ekonomskih znanosti s področja poslovodenja bank in ima naziv državni revizor.

Karierno pot je začela v Banki Slovenije in borzno-posredniški družbi Poteza. V Bank Austria Creditanstalt je vodila oddelek za osebno bančništvo. Kot direktorica sektorja poslovanja s podjetji v Gorenjski banki je leta 2014 sodelovala pri pripravi in izvedbi ukrepov prestrukturiranja banke. Vodila je tudi lastno podjetje za poslovno in finančno svetovanje.

V obdobju od 2005 do 2012 je bila zaposlena na Ministrstvu za finance. Kot generalna direktorica direktorata za finančni sistem je bila pristojna za koordinacijo priprave predlogov zakonskih predpisov s področja finančnega sistema in urejanje odnosov z mednarodnimi finančnimi institucijami. Sodelovala je pri pristopnih pogajanjih Slovenije k Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj in prvem slovenskem predsedovanju Svetu Evropske unije leta 2008. Na ravni Evropske unije je bila članica ekonomsko-finančnega odbora, odbora za finančne storitve in evropskega bančnega odbora.

Katja Božič ima tudi bogate upravljavske izkušnje. Bila je direktorica v svetu direktorjev Evropske investicijske banke v Luksemburgu, članica nadzornega sveta Nove Ljubljanske banke in nadzornega sveta Abanke Vipa ter članica strokovnega sveta Agencije za zavarovalni nadzor.

Pred imenovanjem za državno sekretarko je bila zaposlena na Računskem sodišču kot vrhovna državna revizorka, pristojna za revidiranje vladnih proračunskih uporabnikov, kjer je med drugim koordinirala izvedbo revizij predloga zaključnega računa proračuna Republike Slovenije in pravilnosti izvršitve državnega proračuna za leta 2020, 2021 in 2022.

 

Peter Grum

Peter Grum je po izobrazbi je univerzitetni diplomirani pravnik. Na Finančni upravi in njeni predhodnici Davčni upravi je bil zaposlen 14 let, od leta 2006 do leta 2020.

Na Davčni upravi (Davčnemu uradu Ljubljana) se je kot pripravnik na oddelku za pravne naloge zaposlil leta 2006. Naloge je nato opravljal na Generalnem davčnem uradu na oddelku za dohodnino in prispevke in v Službi generalnega direktorja. Leta 2011 je v Upravi za davčno računovodstvo in finance vodil sektor za davčne finance. Leta 2012 je postal vodja Službe generalnega direktorja na Generalnem davčnem uradu, leta 2014 pa namestnik generalnega direktorja Finančne uprave. Ta položaj je zasedal vse do oktobra 2020, ko je postal generalni direktor Direktorata za informatiko na Ministrstvu za javno upravo. To mesto je zasedal do 10. 6. 2022, ko je postal vršilec dolžnosti generalnega direktorja Finančne uprave. Vlada ga je imenovala za generalnega direktorja Finančne uprave, in sicer za pet let, od 10. decembra 2022 do najdlje 9. decembra 2027 z možnostjo ponovnega imenovanja.

Na Finančni upravi (prej Davčni upravi) je vodil številne delovne skupine, ki so se med drugim ukvarjale s prenovo informacijskega sistema Davčne uprave, oblikovanjem načrta integritete v Finančni upravi, uvedbo davčnih blagajn, reorganizacijo Finančne uprave, vzpostavitvijo mobilne aplikacije eDavki in tako dalje. Med obdobjem pandemije covida-19 je na Finančni upravi vodil različne projekte za vzpostavitev finančne pomoči davčnim zavezancem, bil pa je tudi eden ključnih akterjev pri vzpostavitvi sistema unovčevanja turističnih bonov.

 

Marko Mehle

Marko Mehle, univ. dipl. ekon., je zaposlen pri KPMG poslovno svetovanje, d. o. o., kot vodja davčnega in pravnega svetovanja z nazivom partner. S prvim oktobrom lanskega leta pa je zaradi poslovne integracije KPMG Slovenije s KPMG Hrvaško in KPMG BIH prevzel še funkcijo vodje za davčno in pravno svetovanje v celotni integrirani poslovni enoti, ki posluje pod imenom KPMG Adria. Marko se je KPMG-ju pridružil aprila 2014, pred tem pa je svojo karierno pot zaključil na FURS-u (takratni DURS) kot inšpektor svetnik in namestnik vodje oddelka za transferne cene. Od leta 2007 se intenzivno ukvarja s področjem transfernih cen, nekdaj v vlogi davčnega nadzora, zadnjih deset let pa v vlogi svetovalca – partnerja predvsem velikim mednarodnim podjetjem. Redno objavlja strokovne članke s področij transfernih cen in predava za ugledne strokovne ustanove predvsem v Sloveniji in na Hrvaškem. Marca 2013 ga je Vlada Republike Slovenije kot specializiranega strokovnjaka s področja transfernih cen imenovala za neodvisnega člana svetovalnega odbora (arbitra) v okviru Konvencije o odpravi dvojnega obdavčevanja v zvezi s preračunom dobička povezanih podjetij (Convention 90/435/EEC).

 

Mag. Dominik Kuzma

Mag. Dominik Kuzma, se je šolal na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je leta 2004 diplomiral. Takoj po študiju se je zaposlil na takratnem Posebnem davčnem uradu v Ljubljani in je v tem času opravil tudi pravniški državni izpit. Njegova nadaljnja pot ga je vodila na Ministrstvo za finance, kjer je delal na dohodninskem zakonodajnem področju in v vmesnem času opravil magisterij iz civilnega in gospodarskega prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. V obdobju 2014–2017 je z družino živel v tujini in v tem času opravil LL.M. iz gospodarskega in davčnega prava na Pravni fakulteti v Dundeeju, Škotska, kjer je en semester tudi predaval. Po vrnitvi v Slovenijo je eno leto opravljal odvetniško kandidaturo pri Odvetniški družbi Fatur v Ljubljani. Po tem ga je karierna pot vodila nazaj k davkom, in sicer se je vrnil na FURS, kjer je od leta 2018 do leta 2023 opravljal naloge kot davčni inšpektor na področju transfernih cen. V okviru tega dela se je kot delegat udeleževal tudi zasedanj OECD, kjer je prvič prišel v stik z minimalnim davkom, s katerim se intenzivno ukvarja zadnje leto. Mag. Kuzma trenutno opravlja naloge v okviru Uprave za davke Generalnega finančnega urada in je tudi delegat pri WP11 v okviru OECD, ki je delovna skupina, odgovorna za pripravo vsebinskih rešitev v zvezi z minimalnim davkom.

 

Blaž Pate

Blaž Pate je odvetnik, specialist za davčno pravo. Pretežno se ukvarja z davčnim pravom. Je avtor številnih člankov ter predavatelj na področju davkov.

 

Jure Mercina

Jure Mercina je odvetnik. Pri svojem delu se ukvarja predvsem z davčnim pravom s poudarkom na neposrednih davkih. Redno predava in izdaja članke v priznanih strokovnih revijah.

 

Mojca Lukač

 

Thomas Benedikt

 

Rosana Dražnik

Rosana Dražnik, Finera svetovanje, d. o. o., je magistra davčnega prava in imetnica licence za preizkušeno davčnico pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Pri svojem delu se vsakodnevno srečuje z davčnimi žulji s področja obdavčitve pravnih in fizičnih oseb ter mednarodnih davkov, njeno specialno področje dela pa je davek na dodano vrednost. Kot davčna svetovalka in zastopnica zavezancev v davčnoinšpekcijskih nadzorih si je nabrala bogate izkušnje, ki jih na seminarjih v deli z udeleženci. Objavila je številne članke o davčni tematiki.

 

Dr. Erik Kerševan

Dr. Erik Kerševan. vrhovni sodnik, Vrhovno sodišče RS. Leta 2001 je magistriral ter leta 2003 doktoriral z disertacijo z naslovom "Sodni nadzor nad upravo" in v svoji poklicni poti dolgo predaval na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeloval je pri mnogih znanstveno raziskovalnih projektih in pri pripravi nove sistemske zakonodaje s področja upravnega prava. V okviru svojega znanstveno-raziskovalnega dela je reden predavatelj na znanstvenih in strokovnih konferencah doma in v tujini ter je avtor številnih znanstvenih del s področja upravnega in davčnega prava. V letu 2015 izvoljen na funkcijo vrhovnega sodnika. Za souredništvo pri pripravi novega komentarja Zakona o splošnem upravnem postopku je v letu 2020 prejel nagrado pravnika leta Zveze društev pravnikov. Je tudi član Upravnega odbora Združenja vrhovnih upravnih sodišč Evropske unije. Na Upravnem oddelku Vrhovnega sodišča predseduje senatom v davčnih zadevah.

 

Neža Kogovšek Šalamon

Neža Kogovšek Šalamon je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani diplomirala leta 2002 in doktorirala leta 2011, magistrirala pa je na Univerzi Notre Dame v ZDA leta 2004. Od leta 2005 do 2018 je bila zaposlena kot raziskovalka in višja znanstvena sodelavka na Mirovnem inštitutu, zasebnem raziskovalnem zavodu. Šest let je bila direktorica inštituta. Od 2018 do 2022 je bila vodja pravnega oddelka v uradu Zagovornika načela enakosti, državnega organa za varstvo pred diskriminacijo. Ukvarja se z različnimi tematikami upravnega, ustavnega in evropskega prava. Od januarja 2023 opravlja funkcijo ustavne sodnice, je članica upravnega senata in podpredsednica Ustavnega sodišča.

Konferenca bo potekala v hotelu Slovenija v Portorožu.

Rezervacija sobe.

Promo code: REV2026

Zaradi organizacije vas prosimo, da se na konferenco prijavite najkasneje do 16. januarja 2026. Če boste morebiti zadržani, se od konference odjavite, ker vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Odjavo pisno sporočite na e-naslov info@si-revizija.si.

Udeležnina za 26. davčno konferenco znaša 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnega naziva, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo se prizna 15 % popust in znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo; velja tisti, ki je višji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Konferenca je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednotena z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava