Seminar: REVIDIRANJE RAZKRITIJ V RAČUNOVODSKIH IZKAZIH IN REVIZORJEVI POSTOPKI V ZVEZI Z DRUGIMI INFORMACIJAMI
24.10.2024

Zunanji uporabniki revidiranih letnih poročil kakovost revidiranja ocenjujejo predvsem na osnovi subjektivne presoje o tem, kako kakovostne in popolne so informacije, ki so vključene v revidirane računovodske izkaze. Tudi regulatorji pri svojih nadzorih ugotavljajo, da bi morala biti razkritja, kot sestavni del računovodskih izkazov, pripravljena na višji kakovostni ravni. Zato smo se odločili ponoviti izobraževanje, ki smo ga na isto temo že izvedli v preteklih letih.

Uvodoma bosta predstavnici ATVP predstavili zakonske osnove, na katerih temeljijo pregledi izkazov, ki jih izvaja ATVP. Predstavili bosta tudi najpomembnejše pomanjkljivost, ki jih ATVP zaznava pri poročanju javnih delniških družb, tako v zvezi s finančnimi kot v zvezi z nefinančnimi informacijami. Te ugotovitve so pomembne tudi za družbe, katerih vrednostni papirji ne kotirajo na borzi, in seveda za njihove revizorje.

V nadaljevanju si bomo pogledali, kakšne so zahteve standardov revidiranja v zvezi z revidiranjem razkritij. Diskutirali bomo o izzivih določanja pomembnosti pri revidiranju razkritij, o pomeni popolnosti in točnosti razkritij ter o njihovi vsebinski presoji. Poseben poudarek bomo namenili postopkom, ki jih moramo opraviti v zvezi z drugimi informacijami. Kljub temu, da trajnostno poročanje ne bo osrednja tema našega seminarja, se ga bomo dotaknili, kjer bo to potrebno.

09.00 – 10.30 ATVP: nadzor nad kakovostjo razkritij v letnih poročilih javnih delniških družb ter predstavitev ključnih nadzorniških ugotovitev
10.30 – 10.45 Odmor
10.45 – 12.15 MSR in revidiranje razkritij, pomembnost pri revidiranju razkritij; popolnost in točnost razkritij ter njihova vsebinska presoja
12.15 – 13.00 Odmor
13.00 – 14.30 Postopki v zvezi z drugimi informacijami; praktični primeri

Katarina Sitar Šuštar

Katarina Sitar Šuštar, MBA, je diplomirana ekonomistka (Univerza v Ljubljani) in pooblaščena revizorka. Doktorska študentka na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je tam tudi zaposlena. Dvaindvajset let je bila zaposlena v revizijski družbi KPMG. Poleg vodenja oddelka revizije, kjer je bila specializirana za področje revidiranja zavarovalnic, telekomunikacij in javnega sektorja, je bila zadolžena tudi za kadrovsko področje in izobraževanje. Za KPMG je predavala v Sloveniji in tujini, poleg tega je predavateljske izkušnje nabirala pod okriljem Združenja nadzornikov Slovenije, Slovenskega inštituta za revizijo, Slovenskega državnega holdinga ter Ekonomske fakultete. Je članica sveta Osnovne šole Frana Albrehta ter zunanja članica revizijskih komisij Pošte Slovenije in Pozavarovalnice Sava Re.

 

Primož Koder je pooblaščeni revizor in ima več kot 12 let izkušenj pri revidiranju računovodskih izkazov družb in njihovih skupin na slovenskem trgu. Večino izkušenj je pridobil z delom pri mednarodni revizijski družbi, zadnji dve leti pa je lastnik in direktor revizijske družbe CONSTANTIA PRIMIA, d. o. o. Poleg tega je bil del svoje profesionalne kariere tudi notranji revizor v eni izmed večjih slovenskih družb.

 

Tanja Lovka, mag.

Tanja Lovka, mag., je vrsto let zaposlena na Agenciji za trg vrednostnih papirjev (ATVP), kjer od leta 2018 vodi Oddelek za primarni trg in prevzeme. Njeno področje njenega dela je ves čas povezano s poročanjem javnih družb, s katerimi vrednostnimi papirji se trguje na organiziranem trgu vrednostnih papirjev. Izkušnje z omenjenega področja pridobiva tako s spremljanjem in sodelovanjem pri sprejemanju s tem povezanih predpisov kot tudi z vodenjem dela, ki ga v pomembnem obsegu predstavlja nadziranje področja poročanja javnih družb. Pomembne izkušnje pridobiva tudi kot članica stalnega odbora s področja korporativnega poročanja izdajateljev (Issuers Standing Committe) v okviru Evropske agencije za trg vrednostnih papirjev (ESMA). Od 8. 1. 2021 je Tanja Lovka, mag. na predlog ATVP tudi članica sveta Agencije za javni nadzor nad revidiranjem.

 

Mag. Urška Travner

Mag. Urška Travner je magistrica znanosti s področja managementa, univerzitetna diplomirana pravnica, diplomirana ekonomistka ter preizkušena notranja revizorka. Izkušnje je pridobivala z delom v Big4, kjer je delovala tako na področju poslovnega svetovanja kot na področju revizije, ter z delom v večji slovenski banki na področju notranje revizije. Trenutno je zaposlena na Agenciji za trg vrednostnih papirjev (ATVP) v Oddelku za primarni trg in prevzeme. Največji del njenih nalog predstavlja nadziranje poročanja javnih družb. Je članica stalnega odbora s področja korporativnega poročanja izdajateljev (Issuers Standing Committe) v okviru Evropske agencije za trg vrednostnih papirjev (ESMA). Poleg tega v okviru ESMA sodeluje tudi v specializiranih skupinah s področja ESEF poročanja, finančnega poročanja in poročanja povezanega s podnebjem skozi finančne informacije.

Seminar bo od 9. ure dalje potekal v predavalnici B.

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti vsaj tri dni pred njegovo izvedbo, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si. V primeru, da vam že pošljemo gradivo, vam zaračunamo 30 % udeležnine ne glede na razlog odpovedi.

Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Inštituta (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

• za prijavo več kot 4 udeležencev iz iste družbe nudimo 10 % popusta;
• za prijavo več kot 4 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe nudimo 20 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je večji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako  A (področje revizija).

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava