Spletni seminar (zoom): MEDNARODNI STANDARDI OCENJEVANJA VREDNOSTI (2025)
14.11.2024

V začetku leta 2025 začnejo veljati novi mednarodni standardi ocenjevanja vrednosti (MSOV), datum obvezne uporabe je 31. januar 2025. Odbor za mednarodne standarde s tem sledi v preteklosti zastavljeni časovnici, ki okvirno na dve, največ tri leta predvideva posodabljanje MSOV-jev s ciljem, da standardi ostajajo ažurni glede na dogajanje na drugih področjih, povezanih z ocenjevanjem oziroma ki ponujajo rešitve za izzive v stroki ocenjevanja vrednosti.

Nova različica MSOV-jev uvaja kar nekaj vsebinskih novosti, delno spreminja strukturo poglavij v standardih ter dodaja nove teme, s katerimi se do zdaj v standardih še nismo srečevali (npr. ESG in vzpostavitev kontrol pri izvedbi procesa ocenjevanja vrednosti). Na seminarju bomo sistematično obravnavali vse novosti in posamezne standarde (s poudarkom na vsebini, ki je na novo dodana ali spremenjena) ter si na koncu pogledali še, katere teme se bodo po vsej verjetnosti obravnavale v prihodnje in bodo lahko del novih MSOV-jev.

Prevod novih standardov je že objavljen na spletni strani Slovenskega inštituta za revizijo.

9.00 – 10.30 Uvod v nove MSOV-je ter pregled standardov od 100. do 106. in od 200. do 230. (mag. Karin Lušnic)
10.30-10.45 odmor
10.45 – 11.15 Teme, ki se bodo v standardih obravnavale v prihodnje (mag. Karin Lušnic)
11.15–11.45 Pregled standardov 400 in 410 (Grega Hojnik)
11.45–12.15 Pregled standarda 300 (Samo Hafner)

Mag. Karin Lušnic

Mag. Karin Lušnic je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij Slovenskega inštituta za revizijo in Accredited Senior Appraiser pri American Society of Appraisers. Ima več kot 20 let izkušenj na področju ocenjevanja vrednosti podjetij. V obdobju 1999–2006 je bila zaposlena v podjetju KPMG poslovno svetovanje, d. o. o., kjer je delala na področju finančnega svetovanja (Financial Advisory Services) in pridobila izdatne izkušnje pri delu z vodilnimi regijskimi korporacijami ter sodelovala pri številnih lokalnih in mednarodnih projektih. Od leta 2008 do marca 2018 je bila lastnica in vodja podjetja KLBV, d. o. o., ki je bilo na slovenskem trgu prepoznavno po segmentu priprav ocen vrednosti in skrbnih finančnih pregledih. Marca 2018 se je pridružila družbi BDO Svetovanje, d. o. o., kjer je kot partnerica zadolžena za področje poslovnih financ.

 

Grega Hojnik

Grega Hojnik je pooblaščeni ocenjevalec vrednosti nepremičnin, zaposlen v podjetju NLB d.d.. Zadolžen je za projektno financiranje v skupini NLB d.d., tako v Sloveniji kot tujini. Pred tem je deloval v podjetju Estimia d.o.o.  kot ocenjevalec nepremičnin za večino slovenskih bank. Ima več kot 15 let delovnih izkušenj na področju kreditnih zavarovanj s področja nepremičnin in vodenja projektov ocenjevanja vrednosti posameznih nepremičnin in nepremičninskih portfeljev. Ukvarja se z vrednotenjem nepremičnin, ocenami investicij in raziskavami trga. Je predavatelj novih kandidatov za ocenjevalce vrednosti nepremičnin pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

 

Samo Hafner

Samo Hafner je magister gospodarski inženir in pooblaščeni ocenjevalec vrednosti strojev in opreme pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Zaposlen je v družbi KF Finance, kjer ima kot vodja projektov večletne izkušnje pri vodenju in izvedbi zahtevnih projektov na področju cenitev strojev in opreme ter projektov povezanih z energetiko. Poleg tega sodeluje tudi pri izvedbi drugih projektov finančnega svetovanja.

Seminar bo od 9.00 dalje potekal preko aplikacije Zoom.

Povezavo na seminar in gradivo boste prejeli na dan seminarja 1 uro pred začetkom na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi.

Po prijavi boste v čakalnici počakali, da vas registriramo. Dostop vam bo omogočen, samo če boste prijavljeni s svojim imenom in priimkom. Vljudno prosimo, da imate ob začetku in po odmoru prižgano kamero.

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti vsaj tri dni pred njegovo izvedbo, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si. V primeru, da vam že pošljemo gradivo, vam zaračunamo 30 % udeležnine ne glede na razlog odpovedi.

Udeležnina skupaj z gradivom znaša 219,60 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Inštituta (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 186,66 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 197,64 €.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

• za prijavo več kot 4 udeležencev iz iste družbe nudimo 10 % popusta;
• za prijavo več kot 4 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe nudimo 20 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je večji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 4 ure.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako C.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako  B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava