27.11.2024
Ta osnovna delavnica ponuja pregled ekosistema in okvira digitalnega zaupanja (DTEF – angl. digital trust ecosystem and framework). Na delavnici so pojasnjeni osnovni koncepti ter dinamično in sistemsko razmišljanje, ki je podlaga za okvir DTEF. Začeli bomo z opredelitvijo digitalnega zaupanja in posledičnimi organizacijskimi cilji, nato pa pregledali domene in vozlišča okvira DTEF, njihov pomen in kako jih je mogoče uporabiti v praksi za doseganje višje ravni digitalnega zaupanja.
• Izvor in temelji ekosistema in okvira digitalnega zaupanja
• Vozlišča in domene, razmerja in strukturiranje okvira
• Sistemski cikel digitalnega zaupanja
• Povezave in preslikave na druge okvire (npr. COBIT, ITIL, ISO, NIST)
• Evropske primerjave z zakonodajo in predpisi
• Kako se izvaja okvir DTEF v praksi?
• Uporaba sistemskega cikla za spodbujanje stalnih izboljšav
• Uvod v DTEF perspektive
Razprave o praktičnih pilotnih projektih in študijah primerov (na voljo v času delavnice)
Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku.
9.00 – 10.30 | Predavanje |
10.30-10.45 | Odmor |
10.45 – 12.15 | Predavanje |
12.15-12.45 | Odmor |
12.45 – 14.15 | Predavanje |
Prof. Rolf von Roessing ima dolgoletne izkušnje iz poslovanja in ekonomije z močnim poudarkom na informacijski tehnologiji. Poleg različnih mednarodnih diplom ima tudi več strokovnih nazivov in velja za pomembnega izvedenca v svetovnem merilu. Z več kot 25 leti strokovnih izkušenj na vodilnih in svetovalnih položajih ima znanje in izkušnje na področju upravljanja, tveganj in skladnosti (GRC), pa tudi varnosti in neprekinjenega poslovanja ter kriznega upravljanja. Že leta 2008 je bil predsednik in izvršilni direktor družbe Forfa Holding AG, leta 2017 pa je kot partner prevzel vodenje novoustanovljene svetovalne družbe Forfa Consulting AG. Pred tem je bil med drugim več let partner pri KPMG-ju, izkušnje pa si je nabiral tudi kot direktor pri revizijski hiši Ernst & Young. Član ISACA je od leta 1997 in bil je tudi predsednik tega združenja. Poleg tega je častni profesor na Donavski univerzi v Kremsu.
Seminar se bo začel ob 9.00 v predavalnici B v 2. nadstropju.
O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti vsaj tri dni pred njegovo izvedbo, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si. V primeru, da vam že pošljemo gradivo, vam zaračunamo 30 % udeležnine ne glede na razlog odpovedi.
Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan) in za kolektivne člane fizične osebe 296,46 €.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
• za prijavo več kot 4 udeležencev iz iste družbe nudimo 10 % popusta;
• za prijavo več kot 4 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe nudimo 20 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je večji.
Če se boste udeležili tudi seminarja Napredno upravljanje tveganj z okvirom DTEF, vam bomo na seminarju o naprednem upravljanju tveganj z DTEF upoštevali dodaten 10-odstotni popust.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za delavnico prizna 6 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednoten z oznako B.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava