Ponovitev spletnega seminarja (zoom): OSNOVE DELOVNEGA PRAVA, NAČEL PRAVA ČLOVEKOVIH PRAVIC IN VARSTVA POTROŠNIKOV
23.10.2024

Modul je zasnovan z namenom, da udeležencem zagotovi celovito razumevanje osnov delovnega prava, načel prava človekovih pravic in varstva potrošnikov, ki so bistveni za učinkovito poročanje in dajanje zagotovil po Standardu ESRS S1 (Lastna delovna sila), standardu ESRS S2 (Delavci v vrednostni verigi), standardu ESRS S3 (Prizadete skupnosti) in standardu ESRS S4 (Potrošniki in končni uporabniki). Modul je razdeljen v štiri vsebinske sklope, pri čemer se vsak osredotoča na ključne vidike delovnega prava, prava človekovih pravic in vplivov na potrošnike.

V prvem vsebinskem sklopu bomo obravnavali osnove delovnega prava in načela človekovih pravic. Predstavili bomo temeljna načela delovnega prava, vključno s pomenom le-teh za zagotavljanje pravičnega delovnega okolja, enakih možnosti in pravice do varstva in zdravja pri delu. Predstavili bomo, zakaj ta načela niso samo zakonske zahteve, ampak tudi bistvena za spoštovanje in zaščito človekovih pravic znotraj lastne delovne sile in po celotni vrednostni verigi. Ta del je namenjen vzpostavitvi trdne osnove za razumevanje, kako se delovno pravo prepleta s človekovimi pravicami, kar postavlja temelje za poglobljene razprave o specifičnih vprašanjih. Načela prava človekovih pravic bomo povezali tudi s pravicami, ki so pomembne v zvezi z vplivom na prizadete skupnosti.

V drugem vsebinskem sklopu bomo predstavili načine naslavljanja diskriminacije, nadlegovanja, vprašanj plačila in preprečevanje povračilnih ukrepov. Podrobneje bomo obravnavali specifična področja, kot so diskriminacija, nadlegovanje, pošteno plačilo za delo in kritični pomen preprečevanja povračilnih ukrepov proti zaposlenim, ki izpostavijo skrbi ali poročajo o kršitvah. Ta segment bo osvetlil pravne okvire, pomembne za boj proti tem vprašanjem in predstavil dobre prakse potrebne za identifikacijo in ocenjevanje skladnosti s temi standardi. S pomočjo praktičnih primerov bodo udeleženci dobili vpogled v kompleksnost teh vprašanj in njihov pomen pri ustvarjanju spoštljivega, enakopravnega in vključujočega delovnega okolja.

V tretjem vsebinskem sklopu bo predstavljeno spodbujanje udeležbe zaposlenih pri upravljanju, kolektivno urejanje pravic, delavska predstavništva ter socialni dialog. Osredotočili se bomo na pomen udeležbe zaposlenih pri upravljanju, vlogo delavskih predstavništev, kolektivna pogajanja ter socialni dialog pri ustvarjanju harmoničnih in produktivnih delovnih okolij. Predstavili bomo različne možnosti sodelovanja delavcev pri upravljanju, vlogo sindikatov in svetov delavcev ter raziskali, kako so te prakse, ne le skladne z delovnim pravom, ampak tudi prispevajo k zaščiti in spodbujanju človekovih pravic ter pravičnega delovnega okolja znotraj družb. Udeležencem bo predstavljeno, kako spodbujanje teh praks lahko vodi do boljšega odločanja, večjega zadovoljstva zaposlenih in na koncu do bolj trajnostnostnega in odgovornega poslovanja.

V četrtem delu predavanja bomo obravnavali vidik  potrošnikov in končnih uporabnikov. Razpravljali bomo o ključnih vidikih Standarda ESRS S4, ki zajemajo vplive na potrošnike in končne uporabnike, vključno z informacijami, zasebnostjo, svobodo izražanja, dostopom do informacij, osebno varnostjo, zdravjem in varnostjo, zaščito otrok ter socialno vključenostjo. Poudarek bo na odgovornosti podjetij za zagotavljanje, da se tudi skozi njihove izdelke in storitve spoštuje pravice potrošnikov.

Skozi vse opisane vsebinske sklope bomo udeležencem predstavili znanja in orodja, potrebna za učinkovito poročanje in dajanje zagotovili skladnih s Standardom S, z razumevanjem vloge delovnega prava, človekovih pravic in vplivov na potrošnike ter prizadete skupnosti kot integralnih delov etičnih in trajnostnih poslovnih praks.

9.00 – 10.15 Osnove delovnega prava in načela človekovih pravic
Iris Pensa
10.15-10.25 Odmor
10.25 – 11.50 Naslavljanje diskriminacije, nadlegovanja, vprašanj plačila in preprečevanje povračilnih ukrepov
Ana Oštir
11.50 – 12.00 Odmor
12.00 – 13.15 Spodbujanje udeležbe zaposlenih pri upravljanju, kolektivno urejanje pravic, delavska predstavništva in socialni dialog
Nina Bakovnik LL.M.
13.15-13.45 Odmor
13.45 – 14.15 Potrošniki in končni uporabniki
Neli Okretič

Iris Pensa

Iris Pensa, odvetnica, mediatorka / partnerka v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa d.o.o., je partnerka in mediatorka, specializirana za področje delovnega prava in prava človekovih pravic. V pisarni vodi delovnopravni oddelek in ekipo, ki svetuje družbam pri vzpostavitvi in izboljšanju trajnostnih politik z vidika ESG. Skrbi za delovanje skladno z desetimi načeli UN Global Compact s področja človekovih pravic, delavskih standardov, okolja in transparentnosti ter protikorupcije, kar na primeren način upošteva pri vseh svojih storitvah in nasvetih strankam.

 

Nina Bakovnik, LL. M., odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa, je odvetnica in se je specializirala za področja delovnega, protidiskriminacijskega in okoljskega prava. Ima bogate izkušnje s svetovanjem na področju delavskega soupravljanja in kolektivnega urejanja delovnih razmerij. Je tudi predsednica Strokovnega sveta Združenja Svetov Delavcev Slovenije.

 

Ana Oštir

Ana Oštir, odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa, je odvetnica in svetuje in zastopa tako delavce kot delodajalce. Podrobneje se ukvarja z vprašanji protidiskriminacijskega prava, človekovih pravic in trajnostnega poročanja, zaščite prijaviteljev in vodi interne preiskave, vezane na prijave trpinčenja na delovnem mestu.

 

Neli Okretič

Neli Okretič, odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa, je odvetnica, ki se pri svojem delu ukvarja zlasti z vprašanji obligacijskega in gospodarskega pogodbenega prava. Posveča se tudi regulativi s področja varstva potrošnikov, v zvezi s katero strankam svetuje in jih zastopa tako v sodnih kot upravnih postopkih.

Seminar bo od 9.00 dalje potekal preko aplikacije Zoom.

Povezavo na seminar in gradivo boste prejeli na dan seminarja 1 uro pred začetkom na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi.

Po prijavi boste v čakalnici počakali, da vas registriramo. Dostop vam bo omogočen, samo če boste prijavljeni s svojim imenom in priimkom. Vljudno prosimo, da imate ob začetku in po odmoru prižgano kamero.

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti vsaj tri dni pred njegovo izvedbo, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si. V primeru, da vam že pošljemo gradivo, vam zaračunamo 30 % udeležnine ne glede na razlog odpovedi.

Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Inštituta (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

• za prijavo več kot 4 udeležencev iz iste družbe nudimo 10 % popusta;
• za prijavo več kot 4 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe nudimo 20 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je večji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur z oznako B.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem ovrednoten z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava