25.11.2024
Na strokovnem seminarju bomo predstavili aktualne teme s področja množičnega vrednotenja: vlogo in pomen množičnega vrednotenja v sodobnem nepremičninskem okolju, evidence vrednotenja in trga nepremičnin, modele množičnega vrednotenja ter vlogo, namen in načine uveljavljanja posebnih okoliščin v skladu z Zakonom o množičnem vrednotenju nepremičnin. Množično vrednotenje nepremičnin v Sloveniji je sistem, ki omogoča ocenjevanje vrednosti velikega števila nepremičnin naenkrat in se razlikuje od ocenjevanja individualne vrednosti nepremičnin, saj ta zagotavlja natančno oceno vrednosti posamezne nepremičnine za specifične potrebe posameznikov ali podjetij, kot so prodaja, nakup, zavarovanje ali financiranje nepremičnine. Množično vrednotenje nepremičnin in ocena tržne vrednosti nepremičnin se torej razlikujeta predvsem v obsegu in uporabljenih metodologijah ocenjevanja. Metoda množičnega vrednotenja je zasnovana tako, da zagotavlja statistično zanesljive ocene, uporabne za različne javne namene, kot so obdavčitev, prostorsko načrtovanje in druge upravne potrebe. Sistem temelji na modelih vrednotenja, ki se oblikujejo na podlagi podatkov o izvedenih cenah in najemninah nepremičnin ter stroških gradnje. Ti modeli določajo, katere lastnosti nepremičnin vplivajo na njihovo vrednost in v kolikšni meri. Tako se lahko enotno in sistematično določi posplošena vrednost za veliko število nepremičnin hkrati.
9.00–10.30 | Evidenca množičnega vrednotenje nepremičnin Dušan Lobe |
10.30–10.45 | Odmor |
10.45–12.15 | Modeli množičnega vrednotenja nepremičnin 2024/2025 mag. Martin Smodiš |
12.15–12.45 | Odmor |
12.45–14.15 | Uveljavljanje posebnih okoliščin v skladu z Zakonom o množičnem vrednotenju nepremičnin mag. Marko Suhadolc |
Mag. Martin Smodiš se je po diplomi na takratni Fakulteti za arhitekturo, gradbeništvo in geodezijo leta 1991 zaposlil na Geodetskem zavodu Slovenije, kjer je vodil operativne projekte na področju topografije in fotogrametrije ter uvajanja digitalnih tehnik zajemanja in obdelave podatkov. Od leta 1996 je zaposlen na Geodetski upravi Republike Slovenije, kjer je najprej vodil Oddelek za topografijo in kartografijo, kasneje pa prevzel vrsto koordinacijskih nalog v medresorskem večmilijonskem projektu posodobitve evidentiranja nepremičnin, v okviru katerega je bil vodja podprojekta Podpora koordinaciji projekta in strateške študije. Od leta 2006 kot vodja Sektorja za generalno vrednotenje nepremičnin dejavno sodeluje pri uvajanju sistema množičnega vrednotenja nepremičnin v prakso s poudarkom na razvoju modelov vrednotenja nepremičnin. Znanja na področju množičnega vrednotenja nepremičnin je pridobival na več izobraževanjih in usposabljanjih v tujini in Sloveniji. Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani je leta 2009 tudi uspešno zagovarjal magistrsko delo z naslovom Razvoj sistema in predlog implementacije množičnega vrednotenja nepremičnin za potrebe obdavčenja.
Dušan Lobe, študiral na Univerzi v Mariboru, kot gradbeni inženir služboval v gradbenem podjetju GIP Ingrad Celje, kjer je bil organizator računalniških obdelav za področje planiranja proizvodnje in kalkulacij. Leta 1988 se je zaposlil na Geodetski upravi Celje, in sicer v oddelku za informatiko. Od samega začetka je sodeloval pri projektih množičnega vrednotenja in se leta 2004 zaposlil na Uradu za množično vrednotenje nepremičnin, kjer opravlja naloge iz razvoja in načrtovanja aplikacij za pripis vrednosti in evidenco vrednotenja. Aktivno sodeluje tudi pri obdelavi poslov in umerjanju modelov vrednotenja.
Mag. Marko Suhadolc je študiral na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani. Po diplomi se je šest let ukvarjal z dolgoročnim razvojem elektroenergetskih omrežij na Elektroinštitutu Milan Vidmar. Leta 2000 se je zaposlil na Tržnem inšpektoratu RS in deloval na področju nadzora skladnosti in varnosti tehničnih proizvodov. Leta 2007 se je pridružil Uradu za množično vrednotenje nepremičnin na Geodetski upravi RS in sodeloval pri razvoju sistema in modelov vrednotenja posebnih nepremičnin. Leta 2016 je na Ministrstvu za infrastrukturo sodeloval pri razvoju ukrepov za učinkovito rabo energije, še posebno pri izboljšavi pravil delitve stroškov toplote v večstanovanjskih stavbah. Na Geodetski upravi RS se od leta 2018 ukvarja z uvajanjem sistema ugotavljanja posebnih okoliščin.
Seminar bo od 9. ure dalje potekal v predavalnici B.
O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.
Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.
Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur.
Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako C.
Prijava enega uporabnika
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.
Prijava več oseb preko podjetja
- Prva prijava
Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune).
Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.
- Nadaljne prijave
Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.
Prijava Odjava